بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل Radeon Gigabyte OC 3 5700

توضیحات

کارت گرافیک Gigabyte Radeon Gigabyte OC 3 5700

کارت گرافیک Gigabyte Radeon Gigabyte oc 3 5700 دارای سیستم خنک کننده WINDFORCE 3X است که دارای فن های منحصر به فرد 3×80 میلی متری است فن های متناوب این کارت گرافیک دارای 5 لوله حرارتی کامپوزیت مسی و لوله های حرارتی لمسی مستقیم و دارایی های سه بعدی هستند که در مجموع یک عملکرد موثر را ارائه می دهند. ظرفیت اتلاف حرارت برای عملکرد بالاتر در دماهای پایین تر.

این کارت گرافیک دارای سه فن است. دو فن چپ و راست در یک جهت می چرخند اما فن میانی در برابر سایر فن ها می چرخد ​​زیرا تنها راه حلی است که می تواند مشکل جریان هوای آشفته سه فن را حل کند. لازم به ذکر است که بزرگترین مشکل سه فن تداخل هوا است. (این کار باعث برخورد جریان هوا و خارج نشدن کامل گرما می شود) زیرا کارت گرافیک گیگابایت فن میانی را در جهت مخالف می چرخاند تا جهت جریان هوا بین دو فن یکسان باشد و تلاطم را کاهش دهد و فشار جریان را افزایش می دهد به هوا تبدیل می شود بنابراین دو فن جانبی در جهت عقربه های ساعت می چرخند و هوا را به داخل دستگاه هدایت می کنند و فن میانی در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد ​​و هوا را به خارج از دستگاه هدایت می کند.

فن منحصر به فرد با پره ها جریان هوا از لبه مثلثی فن بیرون می ریزد و با دقت از طریق منحنی سه بعدی نوار روی سطح فن هدایت می شود که به طور موثر جریان هوا را افزایش می دهد. فن کارت گرافیک OC 3D گیگابایت فعال است. این فن باعث می شود خنک کننده نیمه غیرفعال شود و زمانی که پردازنده گرافیکی در یک بازی با سیستم مورد نیاز پایین اجرا می شود کارت گرافیک کم یا ضعیف شده و باعث خاموش شدن فن ها می شود. این اجازه می دهد تا گیمرها در سکوت کامل از بازی لذت ببرند چه سیستم روشن یا خاموش باشد.

لوله های حرارتی مسی خالص این کارت گرافیک سطح تماس مستقیم با GPU را به حداکثر می رساند و انتقال حرارت را افزایش می دهد. لوله های حرارتی همچنین VRAM را از طریق یک صفحه فلزی بزرگ می پوشانند تا از خنک شدن مناسب اطمینان حاصل شود. لوله حرارتی کامپوزیت در این کارت گرافیک هدایت حرارتی و انتقال فاز را برای مدیریت موثر انتقال حرارت بین دو رابط جامد ترکیب می کند و ظرفیت خنک کننده را افزایش می دهد.

این کارت گرافیک دارای RGB FUSION 2.0 است با 16.7 میلیون گزینه رنگ قابل تنظیم و افکت های نوری متعدد می توانید جلوه های نور را انتخاب کنید یا آن را با سایر دستگاه های AORUS همگام کنید. کارت گرافیک 5700 Radeon Gigabyte oc 3 از طراحی بهتر مرحله قدرت استفاده می کند تا به ماسفت اجازه دهد در دمای پایین تری کار کند. این طراحی از حفاظت حرارتی و متعادل کننده بار برای هر ماسفت و همچنین چوک ها و خازن های Ultra Durable معتبر برای اطمینان از عملکرد عالی و عمر طولانی تر سیستم استفاده می کند.

فرآیند تولید کاملاً خودکار کیفیت بالای بردهای مدار چاپی را تضمین می کند و لبه های تیز اتصالات لحیم کاری را که روی سطح یک برد مدار چاپی معمولی قابل مشاهده است از بین می برد. این طراحی دوستانه شما را از بریدن دست یا آسیب تصادفی اجزای سازنده در حین ساخت باز می دارد. نشانگر LED نشانگر برق دارای منبع تغذیه هوشمند است و در صورت غیرعادی بودن منبع تغذیه PCI-E به پخش کننده هشدار می دهد. صفحه پشتی فلزی نه تنها شکل زیبایی را ارائه می دهد بلکه ساختار کارت گرافیک را برای محافظت کامل بهبود می بخشد.

Radeon Gigabyte oc 5700 XT از PCI-Express 4.0 با توان خروجی 16 GT/s پشتیبانی می کند و دو برابر پهنای باند PCI Express 3.0 را امکان پذیر می کند.

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت گیگابایت)
اگر از این مقاله استفاده می کنید لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل Radeon Gigabyte OC 3 5700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل Radeon Gigabyte OC 3 5700"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه