بررسی کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل سری XFX AMD Radeon 5700 XT 3 Fan

توضیحات

کارت گرافیک سری AMD Radeon 5700 XT با 3 فن XFX

کارت گرافیک سری AMD Radeon 5700 XT با 3 فن XFX

سری پردازنده های گرافیکی XFX AMD Radeon 5700 XT 3 Fan با BEND THE RULES تجربه های عالی بازی با کیفیت بالا را برای گیمرها فراهم می کند. آنها از معماری جدید RDNA پشتیبانی می کنند و با عملکرد فوق العاده 1440p طراحی شده اند تا عملکرد بازی استثنایی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهند. این کارت گرافیک به 8 گیگابایت رم پرسرعت GDDR6 مجهز شده و از رابط PCI Express 4.0 پشتیبانی می کند که می تواند دو برابر پهنای باند را در اختیار شما قرار دهد.

کارت گرافیک XFX AMD Radeon 5700 XT با سه فناوری که برای کاهش دمای کارت گرافیک و ارائه عملکرد بالاتر با قدرت خنک کنندگی توسعه یافته اند سازگار است. کارت گرافیک XFX AMD Radeon 5700 XT بهترین FPS را به شما ارائه می دهد. به لطف دو فن 90 میلی متری یک فن 100 میلی متری و یک هیت سینک مسی GDDR کارت گرافیک را خنک و بی صدا نگه می دارد و به شما امکان می دهد به فرکانس های بوست بالاتری برسید. لازم به ذکر است که کارت گرافیک سری 5700 XT مجهز به بایوس دوگانه برای تجربه بازی مورد نظر شما می باشد که می توانید بین حالت کارایی بالا یا صدای فن کمتر یکی را انتخاب کنید.

فن های XFX Zero DB با سنسور بار خودکار باید اشاره کنم که فن های XFX با بالاترین عملکرد ممکن کار می کنند در حالی که سیستم فن DB تمام تلاش خود را می کند تا صدای فن را به حداقل برساند. زمانی که این کارت گرافیک در حین گرما بازی با کیفیتی را اجرا می کند کارت گرافیک سرعت فن های خود را برای کنترل دما افزایش می دهد. لازم به ذکر است که کارت گرافیک XFX AMD Radeon 5700 XT مجموعه ای از افکت های پس از پردازش با کیفیت بالا به نام FidelityFX را ارائه می دهد تا به طور خودکار چندین افکت را در سایه بان های ارزان تر ترکیب کند تا بار کاهش یابد و GPU شما برای تجربه احشایی مورد نیاز شما آزاد شود.

کارت گرافیک سری 5700 XT از کیفیت Ultra HD پشتیبانی می کند و با عملکرد بالا و وضوح بالا برای هر بازی در حین بازی ساخته شده است تا کیفیت P1440 و 4K را تجربه کند. کارت های گرافیک سری 5700 XT دارای Freesync 1 و FreeSync 2 HDR2 هستند آنها از مزایای سری Radeon RX 5700 نهایت بهره را می برند و بهترین تجربه بازی را بدون تاخیر و افت فریم تاخیر کمتر و HDR ده بیتی را برای گیمرها ارائه می دهند. این کارت گرافیک دارای معماری RDNA است که برای نسل بعدی بازی های با کارایی بالا طراحی شده است. به یک معنا DNA چیزی است که به بازی های شما قدرت کافی برای زنده نگه داشتن آنها می دهد تا بتوانند به تکامل خود ادامه دهند و DNA بازی های شما را زنده کنند.

ویژگی های بصری نرم افزار AMD Radeon™ Adrenalin 2019 برای بازی به شما کنترل بیشتری بر تجربه بازی خود می دهد. این نرم افزار با رابط بصری خود به بازیکنان اجازه می دهد تا تنظیمات گرافیکی را بدون از دست دادن ثانیه ای از اکشن یا به خطر انداختن عملکرد درون بازی در زمان واقعی به اشتراک بگذارند و پخش کنند.)

مزایای کارت گرافیک AMD Radeon 5700 XT XFX Series 3-Fan

  • با قابلیت های پخش آسان Radeon™ ReLive می توانید از بازی های خود به خوبی لذت ببرید
  • با Radeon™ Chill هوشمندتر و خنک تر کار کنید که به صورت پویا به صرفه جویی در مصرف انرژی در طول بازی کمک می کند
  • گیم پلی خود را با پروفایل های سفارشی سفارشی کنید و عملکرد رایانه شخصی خود را با Radeon™ Wattman افزایش دهید و تنظیمات برگزیده خود را بدون ترک بازی خود با Radeon™ Overlay تنظیم کنید.
  • می توانید از Day-0 و موارد دیگر پشتیبانی راننده دریافت کنید

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول در سایت XFX Force سازنده)
اگر از این مقاله استفاده می کنید لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل سری XFX AMD Radeon 5700 XT 3 Fan" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل سری XFX AMD Radeon 5700 XT 3 Fan"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه