بررسی کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X

توضیحات

کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X

کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X طراحی متمرکز بر عملکرد را ارائه می دهد که آنچه را که برای انجام همه آن نیاز دارید را در خود جای داده است. چیدمان سه فن در یک طراحی صنعتی ناهموار قرار گرفته است که به این کارت گرافیک با ظاهری واضح اجازه می دهد تا کار خود را انجام دهد. این کارت گرافیک دارای معماری نسل دوم NVIDIA AMPERE است و طول هسته های RT را دو برابر می کند نسل سوم هسته های تانسور را به دو برابر طول می رساند.

NVIDIA Reflex بهترین مزیت رقابتی را برای کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X فراهم می کند. کمترین تأخیر عملیاتی برای اطمینان از بهترین پاسخ مجهز به پردازنده های گرافیکی سری GeForce RTX 30 و مانیتورهای بازی NVIDIA G-SYNC. با مجموعه ای انقلابی از فناوری های اندازه گیری تأخیر و بهینه سازی سیستم برای بازی های رقابتی اهداف را سریع تر به دست آورید سریعتر واکنش نشان دهید و دقت هدف را افزایش دهید.

پردازنده های گرافیکی سری GeForce RTX 30 حداکثر کارایی را برای گیمرها و سازندگان فراهم می کنند. آنها توسط Ampere معماری RTX نسل دوم NVIDIA با هسته های جدید RT هسته های تانسور و پردازنده های چند رشته ای برای واقعی ترین گرافیک های ردیابی پرتو و ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی تغذیه می شوند. شتاب هوش مصنوعی DLSS با حداکثر فریم در ثانیه NVIDIA DLSS یک رندر هوش مصنوعی پیشگام است که از پردازش اختصاصی Tensor AI برای افزایش نرخ فریم با کیفیت تصویر ایمن استفاده می کند.

هسته ها در GeForce RTX این به شما فضای عملکردی می دهد تا تنظیمات و رزولوشن را برای یک تجربه بصری شگفت انگیز تغییر دهید. انقلاب هوش مصنوعی شروع شده است. صفحه پشتی فلزی ظاهری تمیز به کارت می دهد. همچنین به لطف برخی از پدهای حرارتی هوشمند کارت را بهبود می بخشد و حتی به پایین نگه داشتن دما کمک می کند. فن حرارتی سه لبه محدودیت های عملکرد حرارتی را حفظ می کند و پره های فن بین تیغه های سنتی و پره های پخش کننده متناوب می شوند و غلظت و سرعت جریان هوا به هیت سینک را افزایش می دهند. 50٪ فشار هوا بیشتر از فن معمولی 15٪ فشار هوا بیشتر از TORX Fan 2.0. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک از Zero Frozr پشتیبانی می کند بنابراین این آرامش قبل از طوفان است. هنگامی که دما نسبتاً پایین است فن ها به طور کامل متوقف می شوند و در صورت عدم نیاز به خنک کننده فعال تمام نویزها را از بین می برند. هنگامی که گرمایش در طول بازی روشن می شود فن ها به طور خودکار دوباره شروع به چرخش می کنند.

لوله های اصلی برای حداکثر تماس با پردازنده گرافیکی دقیقاً ماشین کاری شده اند و گرما را در تمام طول هیت سینک برای خنک سازی بهینه توزیع می کنند. تعداد زیاد پدهای حرارتی به اجزای مختلف روی برد اجازه می دهد تا برای خنک شدن بهتر گرما را مستقیماً به هیت سینک منتقل کنند. برای تقویت بیشتر کارت گرافیک می توان یک براکت پشتیبانی همراه را به کیس کامپیوتر شما متصل کرد. همه تابلوها یکسان ایجاد نمی شوند. طراحی PCB سفارشی قابلیت اطمینان را افزایش می دهد و مدارهای قدرت را تقویت می کند تا کارت را به حد خود برساند.

کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X از معماری نسل دوم RTX Ampere-NVIDIA پشتیبانی می کند. ساخته شده با هسته های RT و هسته های پیشرفته Tensor پردازنده های چند رشته ای جدید و حافظه فوق سریع G6X به شما قدرت می دهد تا سخت ترین بازی ها را استخراج کنید. صفحه پشتی فلزی ممتاز ظاهر زیبایی به کارت می دهد. همچنین به لطف برخی از پدهای حرارتی هوشمند کارت را بهبود می بخشد و حتی به پایین نگه داشتن دما کمک می کند. لوله های حرارتی دقیق حداکثر تماس را با GPU تضمین می کنند و گرما را در سراسر هیت سینک توزیع می کنند.

طراحی حرارتی فن سه گانه فشار استاتیکی بالایی ایجاد می کند و محدودیت های عملکرد حرارتی را حذف می کند. آرامش قبل از طوفان ثابت و ساکت نگه داشتن هواداران تا زمانی که نیاز به خنک شدن باشد. بسیاری از پدهای حرارتی از هر فرصتی برای انتقال مستقیم گرمای اضافی به قطعات استفاده می کنند. نرم افزار انحصاری MSI Center به شما امکان نظارت اصلاح و بهینه سازی محصولات MSI را در زمان واقعی می دهد.

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده MSI)
اگر از این مقاله استفاده می کنید لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce RTX 3070 Ti MSI VENTUS 3X"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه