چاره رفع مشکلات، اصلاحات جدی و کاهش تحریم ها است

ناترازی های جمع شده کسری بالای بودجه و ریسک های سیاسی قدرت عمل دولت را شدیداً محدود کرده

وزیر اقتصاد: چاره رفع مشکلات، اصلاحات جدی و کاهش تحریم‌ها است
آفتاب نیوز :

عبدالناصر همتی در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر) با بیان این مطلب افزود: ناترازی های جمع شده کسری بالای بودجه و ریسک های سیاسی قدرت عمل دولت را شدیداً محدود کرده و پیامد منفی برای بازار سرمایه و تامین مالی داشته است. با وجود بی سابقه بودن مشکلات مسائل اصلی و موانع حل آن ها در ستاد اقتصادی دولت بحث شده است و با اشراف کامل و واقع بینانه در حال چاره اندیشی هستیم. باید بپذیریم چاره اصلی در انجام اصلاحات جدی اقتصادی و تلاش برای کاهش تحریم ها است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با دستور ها و توجه ویژه رییس جمهور کاهش کسری بودجه و در نهایت تامین مالی صحیح کسری بودجه کاهش ریسک های سیستماتیک در اقتصاد تا جایی که در توان دولت باشد رفع تنگنای مالی بنگاه ها کاهش نرخ سود موثر کاهش قیمت گذاری های دستوری و شکاف نرخ ارز نیما و بازار برای حذف رانت و کاهش سوء تخصیص منابع در دستور کار دولت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چاره رفع مشکلات، اصلاحات جدی و کاهش تحریم ها است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چاره رفع مشکلات، اصلاحات جدی و کاهش تحریم ها است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه