بررسی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Laserjet 1022

توضیحات

پرینتر لیزری یکبار مصرف از سری پرینترهای لیزری سیاه و سفید یکبار مصرف می باشد که گزینه مناسبی برای مشاغل کوچک می باشد.

این چاپگر تک کاره یکی از محصولات برند معروف اچ پی می باشد که پرینتری بسیار جمع و جور و کوچک به حساب می آید. این دستگاه بسیار مقرون به صرفه تر از سایر دستگاه های هم رده خود بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای بررسی تخصصی تر این دستگاه در آینده با فروشگاه چاپگر استاندارد همراه باشید

مشخصات چاپگر HP 1022

همانطور که گفته شد این پرینتر لیزری بسیار فشرده و با ابعاد 241*245*370 میلی متر و وزن 6.3 کیلوگرم طراحی شده است. همچنین اندازه کاغذ A4 است.

مشخصات کاغذ پرینتر لیزری یکبار مصرف

سینی اصلی چاپگر HP 1022 مورد استفاده می تواند 250 برگ کاغذ را در خود جای دهد. این چاپگر از کاغذهای A4 A5 A6 B5 C5 DL Executive لیبل قانونی پاکت نامه و نامه پشتیبانی می کند.

مشخصات چاپگر HP 1022

این چاپگر با سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه با وضوح چاپ 600 x 600 DPI چاپ می کند. از دیگر مشخصات این چاپگر لیزری می توان به حافظه 8 مگابایتی و ظرفیت ماهیانه 8000000 برگ در ماه اشاره کرد.

این چاپگر برای چاپ اولین ورق کاغذ تنها به 8 ثانیه زمان نیاز دارد.

سایر مشخصات چاپگر یکبار مصرف استاندارد HP 1022

کارتریجی که اچ پی برای این پرینتر تک رنگ سریال قرار داده است کارتریج 12A است که ظرفیت 2000 برگ را دارد. از پورت تعبیه شده در این دستگاه نیز می توان به USB اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Laserjet 1022" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Laserjet 1022"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه