بررسی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet P3005

توضیحات

پرینتر لیزری تک کاره HP P3005 مدل دیگری از پرینترهای لیزری تک رنگ تولید شده توسط شرکت خوشنام و خوش نام HP می باشد که با ظاهر مکعبی کلاسیک ساخته و طراحی شده و به خوبی با نیازهای شخصی و اداری شما مطابقت دارد.
چاپگر P3005 طراحی و سرعت خوبی دارد و به راحتی در کنار میز شما قرار می گیرد. آمار نشان می دهد که این چاپگر تک رنگ برای محیط های تجاری، اداری و کارهای سنگین مناسب است.

مشخصات HP LaserJet P3005

ابعاد این چاپگر یکبار مصرف HP 425 x 410 x 309 میلی متر و وزن 16.8 کیلوگرم است که فضای زیادی روی میز شما را اشغال نمی کند.
P3005 مانند بسیاری از چاپگرها، تصاویر و محتوا را در اندازه کاغذ A4 چاپ می کند. بنابراین، یک محفظه ورودی در پایین چاپگر برای کاغذ با حداکثر اندازه A4 وجود دارد.

مشخصات کاغذ چاپگر استاندارد HP P3005

اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری A4-A5-A6-B5 و نوع کاغذ قابل استفاده در آن کاغذ تحریر، کاغذ شفاف، پاکت نامه و کاغذ سنگین می باشد.
100 برگ کاغذ در سینی چند منظوره این چاپگر و 500 برگ در سینی اصلی قرار داده شده است که در مجموع می توان گفت ظرفیت 600 برگ را دارد.
دو سینی کاغذ بر روی چاپگر HP P3005 در حال استفاده نصب شده است که یکی با ظرفیت 250 برگ و دیگری با ظرفیت 100 برگ است. لازم به ذکر است که تغذیه خودکار ADF جزو قابلیت های این چاپگر نیست.

مشخصات چاپ یکبار مصرف HP LaserJet

سرعت این چاپگر تک رنگ 35 برگ A4 در دقیقه و وضوح چاپ آن 1200*1200 dpi می باشد.
این پرینتر توانایی چاپ 100000 صفحه در ماه را دارد. اگرچه توصیه می شود برای افزایش طول عمر دستگاه از این دستگاه بین 1500 تا 5000 صفحه استفاده شود. یک پردازنده 400 مگاهرتزی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

پس از روشن کردن دستگاه، 9.5 ثانیه طول می کشد تا اولین برگه چاپ خود را از دستگاه دریافت کنید. چاپ دو طرفه خودکار برای این چاپگر یکبار مصرف گنجانده نشده است و چاپ کاغذ دو طرفه به صورت دستی انجام می شود.

سایر مشخصات چاپگر لیزری HP All-in-One

تونر این چاپگر یکبار مصرف HP شماره 51A است که برای 5000 برگ کار می کند.
این چاپگر همه کاره دارای چاپ سی دی، چاپ بدون حاشیه، چاپ مستقیم PictBridge و شبکه وای فای نیست، اما درگاه اتصال آن از نوع USB است که از طریق آن می توانید به کامپیوتر و فایل های مورد نظر خود متصل شوید به راحتی

به طور خلاصه چاپگر دست دوم یکبار مصرف HP P3005 دارای مشخصات بالا و کارکردهای فراوان است و جدا از زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و به همین دلیل یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات اچ پی محسوب می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet P3005" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet P3005"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه