بررسی کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco GK 8130

توضیحات

کیبورد گیمینگ Tesco GK 8130

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد مکانیکی گیمینگ GK 8130 محصولی با طراحی ساده و کاربردی، از محصولات Tesco Gaming، کیبورد مکانیکی سیمی است که در ادامه به آن می پردازیم. این صفحه کلید از طریق یک سیم کتانی 1.8 متری و از طریق پورت USB به دستگاه شما متصل می شود. این کیبورد جذاب با 104 کلید به همراه 13 کلید مالتی مدیا در خدمت شما خواهد بود. اولین صفحه کلید مکانیکی تسکو گیمینگ در ابعاد 425 میلی متر طول و 120 میلی متر عرض با ضخامت 35 میلی متر طراحی شده است تا تمامی استانداردهای لازم از جمله فاصله بین کلیدها و راحتی دست در هنگام استفاده را رعایت کرده و طول بکشد. فضای کمتری روی میز خود ایجاد کنید. همچنین وزن صفحه کلید 660 گرمی نشان از مواد اولیه عالی به کار رفته در این محصول دارد. زیره محصول از ABS ساخته شده است و جنس رویه آن آلومینیوم است تا دوام محصول را افزایش دهد. همانطور که گفته شد درپوش های کلید GK 8130 از ABS و تزریق دوبل ساخته شده اند و طراحی آنها به گونه ای است که انگشتان شما به راحتی روی کیبورد حرکت می کنند و امکان فشردن کلید اشتباه به حداقل می رسد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد گیمینگ Tesco GK 8130 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco GK 8130" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco GK 8130"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه