بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2025

توضیحات

موس بازی برای Tesco مدل GM 2025

ویژگی ها، قیمت و خرید موس گیمینگ Tesco Model GM 2025 بدنه این موس برای استفاده دو دستی طراحی شده است و گیمرهای چپ دست نیز می توانند از یک موس خوش ساخت و راحت بهره مند شوند. این طراحی خاص به گیمرهای حرفه ای این امکان را می دهد که با موس گیمینگ GM 2025 برای مدت طولانی و بدون خستگی مچ دست، بازی های رایانه ای انجام دهند. این ماوس می تواند با حداکثر دقت 12800 نقطه در اینچ (DPI) کار کند. البته می توانید در هر زمان با فشار دادن یک دکمه بین رزولوشن های مختلف ماوس جابه جا شوید و حتی رزولوشن 250 dpi را انتخاب کنید. بر روی بدنه موس GM 2025 هشت کلید قابل برنامه ریزی وجود دارد که می توان از آنها برای انجام کارهای خاص در محیط سیستم عامل یا بازی های رایانه ای استفاده کرد. کلیدهای قابل برنامه ریزی به این معنی است که می توانید تعریف کنید که هر کلید از طریق برنامه ویژه Tesco چه کاری انجام دهد یکی دیگر از عناصر قابل تنظیم روشنایی روی بدنه ماوس است. از طریق درایور می توانید رنگی را که می خواهید روی بدنه ماوس نمایش داده شود تعیین کنید، مشخص کنید که هر ۷ کلید برای شما چه کاری انجام می دهند و تنظیمات مورد نظر خود را در برنامه آن ذخیره کنید و این تنظیمات را به سرعت در هر مکان و زمانی با احساس به یاد بیاورید. مثل احساس در خانه بودن رابط اتصال ماوس به کامپیوتر یک پورت USB بوده و با اکثر نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Tesco GM 2025 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2025" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2025"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه