بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8034

توضیحات

صفحه کلید Tesco TK 8034

ویژگی ها، قیمت و خرید کیبورد Tesco TK 8034، چه کارمند اداری، چه دانشجو و چه کارمند خانه، اگر بخشی از کار خود را با استفاده از کامپیوتر در طول روز انجام می دهید، به لوازم جانبی باکیفیت و بادوام بدون امکان انجام کار نیاز دارید. سریع ترین و آسان ترین بدون ایجاد مشکل. یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر کیبوردها هستند که کیفیت خوب و دوام بالا بسیار مهم هستند. صفحه کلید باید دارای طراحی ارگونومیک و کلیدهای نرم و راحت باشد تا انگشتان هنگام تایپ آسیب نبینند و خسته نشوند. این محصول در رنگ مشکی با ابعاد 47.5*18*2.6 سانتی متر و وزن 10 ± 520 سانتی متر طراحی، تولید و به فروش می رسد. کیبورد Tesco TK 8034 سیمی بوده و از طریق پورت USB که طول کابل آن 1.8 متر می باشد قابل اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ است که با سیستم عامل های مختلف Win10/8/7/2000/98/XP/ME سازگاری دارد. /NT/vista. در تولید کیبورد تسکو مدل TK 8034 از 115 کلید و 11 کلید هات و عملکرد استفاده شده است که طول عمر آن 10 میلیون ضربه کلید است و دو چراغ نمایشگر برای کلیدهای Caps Lock/Num Lock روی کیبورد تعبیه شده است.

امکانات، قیمت و خرید صفحه کلید Tesco TK 8034 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8034" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8034"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه