بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 668W

توضیحات

ماوس بی سیم Tesco TM 668W

مشخصات، قیمت و خرید ماوس بی سیم Tesco TM 668W با محدوده دقت 800-1200DPI ارائه می شود، اما حداکثر 1600DPI را نیز پوشش می دهد. هرچه مقدار این پارامتر بیشتر باشد، هنگام حرکت دادن ماوس به همان فاصله، نشانگر بیشتر روی صفحه حرکت می کند. این قابلیت می تواند برای افرادی که کارهای فشرده تری مانند کارهای گرافیکی انجام می دهند بسیار مفید باشد. نوع سنسور به کار رفته در این محصول اپتیکال بوده و با حساسیت بالای خود رضایت کاربران را جلب می کند. علاوه بر این، عمر مفید آن تا 1 میلیون بازدید است. استفاده از یک ماوس صاف و نرم که می تواند حتی روی فرش هم کار کند جذاب است. برای این منظور ماوس TM 668W را پیشنهاد می کنیم. فرکانس موس های بی سیم هنگام انتقال اطلاعات از ماوس به سیستم استفاده می شود. این ماوس می تواند با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به خوبی کار کند.

امکانات، قیمت و خرید ماوس بی سیم Tesco TM 668W عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 668W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 668W"، کلیک کنید.