بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M1522nf

توضیحات

زیرا چاپگر HP LaserJet M1522nf در دسته پرینترهای لیزری 4 کاره شرکت بزرگ اچ پی قرار می گیرد، بنابراین کارکردهای مختلفی از جمله چاپ، اسکن، کپی و فکس را در اختیار شما قرار می دهد و در ادارات و شرکت ها کاربرد فراوانی دارد.

تکنولوژی چاپ این دستگاه لیزری است و با توجه به طراحی کلی و ظاهر چاپگر HP M1522nf استفاده شده می توان گفت که این سبک طراحی پرینترها کمی قدیمی است اما همچنان برای یک دفتر کار مناسب است.

قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار یکی از ویژگی های خوب این دستگاه است و قابلیتی است که با مصرف بهینه برق می تواند هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که اگر از کارتریج اصلی استفاده کنید، همیشه می توانید بهترین تصویر یا متن را داشته باشید و قطعا چاپگر شما برای مدت طولانی تری بدون مشکل کار می کند، زیرا قطعات و مواد استفاده از کارتریج های تقلبی و نامرغوب می تواند آسیب جدی به شما وارد کند. چاپگر

مشخصات کلی چاپگر

این چاپگر از فناوری چاپ لیزری بهره می برد و ابعاد آن 490x400x395 میلی متر و وزن آن 10.9 کیلوگرم می باشد. اندازه قابل چاپ آن A4 است.

مشخصات کاغذ چاپگر HP LaserJet M1522nf

ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر 250 برگ است و دارای ADF با ظرفیت 50 برگ می باشد. حداکثر اندازه کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A4 است.

مشخصات چاپ

نوع چاپ این دستگاه سیاه و سفید بوده و سرعت چاپ آن 24 صفحه در دقیقه می باشد. وضوح چاپ این چاپگر 600 x 600 dpi است و دارای پردازنده 450 مگاهرتز است. اما این چاپگر قابلیت چاپ روی سی دی و چاپ دو طرفه اتوماتیک را ندارد.

مشخصات اسکن چاپگر استوک HP M1522nf

عمق اسکن رنگی این چاپگر 24 بیت و تعداد اسکن های خودکار 50 برگ می باشد. وضوح اپتیکال اسکنر 1200*1200 نقطه در اینچ و وضوح دیجیتال اسکنر 19200 نقطه در اینچ است.
این دستگاه قابلیت تشخیص متن OCR، اسکن دوتایی خودکار و اسکن منفی را ندارد.

مشخصات کپی

این چاپگر قابلیت بزرگنمایی کپی را از 50 تا 200 درصد دارد. حداکثر تعداد کپی در این دستگاه 99 صفحه، حداکثر اندازه کپی A4 و سرعت کپی سیاه و سفید 23 صفحه در دقیقه است.

جزئیات فکس

چاپگر دست دوم HP M1522nf فکس دارد و سرعت فکس آن یک صفحه در 3 ثانیه با سرعت 33.6 کیلوبیت بر ثانیه است.

سایر مشخصات چاپگر HP LaserJet M1522nf

کارتریج یا تونر استفاده شده در این چاپگر لیزری 36A می باشد. این صفحه نمایش LCD غیر لمسی دارد و دارای پورت اتصال USB 2.0 و اترنت است، اما در چاپگر HP Stock M1522nf اتصال Wi-Fi وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M1522nf" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M1522nf"، کلیک کنید.