ایجاد ۱۷۰۰ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان تا پایان امسال

ایجاد ۱۷۰۰ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان تا پایان امسال

زندگانی/لرستان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: تعهد اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی استان ۱۷۰۰ مورد در نظر گرفته شده است.

رضا وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار زندگانی، اظهار کرد: سال گذشته ۲۴۷۰ شغل برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان ایجاد شده است. عمده این مشاغل در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، صنعت، خدمات و گردشگری بوده است.

وی با بیان اینکه مبلغ وام اشتغال به هر مددجو حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان است و در بخش مشاغل خانگی این رقم ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است، گفت: زمان بازپرداخت وام با بهره چهار درصد، هفت سال در نظر گرفته شده است.

وفایی بیان کرد: به هر کارفرمایی که مددجویان را در واحدهای تولیدی و صنعتی خود به‌کار گیرد، علاوه بر پرداخت بیمه آنها ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از کارخانه‌های تولید لوازم پزشکی در شهرک‌ صنعتی خرم‌آباد ۱ تعداد ۳۵ مددجوی بهزیستی استان را در واحد خود پذیرش کرده است.

وفایی اظهار کرد: امسال بهزیستی کشور برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی لرستان ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته و علاوه بر آن، سهمیه در اختیار استانداری برای بهزیستی لرستان ۹۰ میلیارد تومان لحاظ شده است.

او افزود: نیاز است در بحث پرداخت تسهیلات، بانک‌های عامل استان همکاری لازم را با بهزیستی لرستان داشته باشند.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایجاد ۱۷۰۰ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان تا پایان امسال" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایجاد ۱۷۰۰ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان تا پایان امسال"، کلیک کنید.