بررسی کیبورد بلوتوثی تسکو مدل Tsco TK 7322 Full-Size

توضیحات

صفحه کلید بلوتوث Tesco TK 7322

مشخصات صفحه کلید بلوتوث Tesco TK 7322، قیمت و خرید در ابعاد 371.49 x 174.94 x 16.94 میلی متر و وزن 720.6 گرم طراحی شده است. این کیبورد با ابعاد کوچک خود به راحتی در کوله پشتی شما جای می گیرد و همراه لپ تاپ شما خواهد بود. همچنین دو لامپ LED در صفحه کلید TK 7322 وجود دارد. لامپ ناملک با رنگ قرمز و لامپ capslock با رنگ سبز کار می کند. این چراغ ها به شما کمک می کنند به راحتی وضعیت قفل نام و caps lock را هنگام تایپ مشاهده کنید. مشخصات فنی کیبورد تسکو مدل TK 7322 این کیبورد با انواع سیستم عامل های موجود در بازار جفت می شود. از سیستم عامل ویندوز گرفته تا مک، آی او اس و اندروید، این کیبورد با تمامی سیستم ها سازگار است. بنابراین این کیبورد برای استفاده در لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند مناسب است. دکمه های این کیبورد با استفاده از فناوری Scissors ساخته شده اند. این کلیدها با طراحی خاص و پیشرفته تجربه تایپ دقیق و راحت را به شما ارائه می دهند. علاوه بر این، این کلیدها بسیار قوی و بادوام هستند و می توانند تا 10 میلیون کلیک را تحمل کنند. در این کیبورد از باتری قابل شارژ 280 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. با یک بار شارژ می توانید تا 70 ساعت به طور مداوم از این صفحه کلید استفاده کنید. مدت زمان شارژ تنها 2 ساعت است و بلافاصله پس از شارژ مجدد می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، با زمان آماده به کار تا 120 ساعت، می توانید برای مدت طولانی از صفحه کلید خود استفاده کنید. در این کیبورد از باتری قابل شارژ 280 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. با یک بار شارژ می توانید تا 70 ساعت به طور مداوم از این صفحه کلید استفاده کنید. مدت زمان شارژ تنها 2 ساعت است و بلافاصله پس از شارژ مجدد می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، با زمان آماده به کار تا 120 ساعت، می توانید برای مدت طولانی از صفحه کلید خود استفاده کنید. امکان اتصال همزمان به 3 دستگاه، می توانید کیبورد خود را به سه دستگاه مختلف مانند کامپیوتر، تبلت و گوشی هوشمند متصل کرده و با یک دکمه بین آن ها جابه جا شوید. این ویژگی بسیار مفید است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی اتصال خود را بین دستگاه های مختلف تغییر دهید. از دیگر ویژگی های خاص این کیبورد می توان به داشتن محلی برای قرار دادن موبایل، تبلت و سرفیس اشاره کرد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد بلوتوث Tesco TK 7322 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد بلوتوثی تسکو مدل Tsco TK 7322 Full-Size" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد بلوتوثی تسکو مدل Tsco TK 7322 Full-Size"، کلیک کنید.