بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8033

توضیحات

صفحه کلید Tesco TK 8033

مشخصات، قیمت و خرید صفحه کلید Tesco TK 8033 Tesco یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ و تبلت می باشد و محصولات این شرکت ایرانی علاوه بر قابل قبول بودن، با قیمت مناسب نیز متمایز می باشد. تولید کیفیت کیبورد تسکو مدل TK 8033 یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد که می تواند گزینه ایده آلی برای مصارف اداری و خانگی باشد. این کیبورد از طریق کابل به دستگاه های دیگر متصل می شود. همچنین عمر مفید دکمه های این کیبورد حدود 10 میلیون بار است و این می تواند از کیفیت بالای ساخت آن صحبت کند. علاوه بر عناصر ذکر شده، بدنه این کیبورد از پلاستیک محکم ABS ساخته شده است و طراحی آن می تواند سهولت استفاده را به ارمغان بیاورد و وزن 490 گرمی آن مانع از سر خوردن آن بر روی سطوح مختلف می شود. از دیگر ویژگی های این کیبورد کابل 1.8 متری یا 180 سانتی متری آن است و این ویژگی در کنار سایر ویژگی های کیبورد Tesco TK 8033 ارزش خرید آن را بیشتر می کند.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد Tesco TK 8033 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8033" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8033"، کلیک کنید.