ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان

ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان

زندگانی/خوزستان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان از ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان از ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

علی دانش زندگانی در گفت و گو با زندگانی، اظهار کرد: در طول سال در صیدگاه‌های استان بوشهر و صیدگاه بحرکان مشترک با این استان، به مدت ۴۵ روز از اوایل مردادماه الی اواسط شهریور صید میگوی ببری آزاد و در سایر فصول سال ممنوع اعلام می‌شود.

وی اجرای دریابست را یکی از راهبردهای مدیریتی موثر برای حفاظت و بازسازی ذخایر آبزیان دانست و افزود: این اقدام علاوه بر بهسازی و تعادل ذخائر آبزیان و کاهش اثرات تخریبی تور ترال، نقش به سزایی در افزایش صید و صیادی و اشتغال پایدار جامعه بهره‌بردار دارد.

دانش زندگانی با بیان اینکه هرگونه صید، حمل و نقل و همچنین حمل ادوات صید ترال در صیدگاه‌ها و بنادر صیادی استان خوزستان از ۵ مهرماه ممنوع است، یادآور شد: یگان حفاظت از منابع آبزیان استان در راستای وظایف حاکمیتی و مطابق قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام می‌کند.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان"، کلیک کنید.