بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 686W

توضیحات

ماوس بی سیم Tesco TM 686W

ویژگی ها، قیمت و خرید موس تسکو مدل TM 686W زیرا این ماوس که برای حمل طراحی شده وزن سبک و اندازه کوچکی دارد. این ماوس دارای سه حالت DPI قابل تنظیم است. با استفاده از دکمه DPI در زیر نوار اسکرول، می توانید دقت این ماوس را بین 800، 1200 و 1600 DPI تغییر دهید. مدل ماوس Tesco TM 686W را می توان میلیون ها بار کلیک کرد و از طریق USB به سیستم شما متصل می شود. موس ارگونومیک گردش خون را در دست شما متوقف نمی کند و از خستگی ناشی از کار زیاد جلوگیری می کند. قابلیتی که در ماوس Tesco TM 686W وجود دارد. این ماوس علاوه بر سه دکمه اصلی (چپ، راست و اسکرول) دارای 3 دکمه دیگر نیز می باشد. دکمه DPI و دکمه جلو و عقب که می توانید با انگشت شست خود کنترل کنید. انرژی این ماوس توسط 2 باتری قلمی تامین می شود. این مدل موس تسکو دارای طراحی ارگونومیک است. در سمت چپ این ماوس یک استراحت برای انگشت شست شما قرار دارد. این استراحتگاه از خستگی استخوان شست و عضلات مربوطه جلوگیری می کند و از اسپاسم عضلات کف دست جلوگیری می کند. پشتیبانی از این ماوس گردش خون را در دست شما افزایش می دهد و همچنین استفاده از دکمه های عقب و جلو را آسان می کند. این ماوس به دلیل طراحی ساده اما خاص خود حس بسیار خوبی را در حین کار به شما می دهد. اینکه احساس کنید ماوس جزئی از دست شما شده و راحت و راحت با آن کار می کنید.

امکانات، قیمت و خرید ماوس بی سیم Tesco TM 686W عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 686W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 686W"، کلیک کنید.