بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8061

توضیحات

کیبورد و ماوس تسکو مدل TKM 8061

ویژگی ها، قیمت و خرید کیبورد و ماوس تسکو مدل TKM 8061، از آنجایی که کیبورد و ماوس نقش کلیدی و مهمی در رضایت شما دارند و در حین کار باعث خستگی شما نمی شوند، باید در هنگام انتخاب و خرید آنها موارد مهمی مانند نگاه به طراحی، کیفیت، قیمت مقرون به صرفه و ماندگاری بالا در دراز مدت توجه کنید. اگر به دنبال یک کیبورد و ماوس با کیفیت برای استفاده روزمره و اداری هستید، این معرفی برای شما مناسب است. طراحی ارگونومیک، مواد مرغوب، مقاومت، دوام و دوام بالا از بارزترین ویژگی های کیبورد و ماوس مدل TKM 8061 تسکو است، این کیبورد از اتصال سیمی با کابلی به طول 1.8 متر استفاده می کند. کیبورد TK 8061 که در ابعاد و وزن مناسب و با ظاهری دلنشین طراحی شده است دارای 109 کلید و 12 میانبر صفحه کلید بسیار نرم و خوش ساخت با قابلیت فشار دادن تا 10 میلیون بار می باشد. TK 8061 دارای چراغ نشانگر CAPS/NUM LOCK و سازگاری با سیستم عامل های WIN10/8/7/2000/98/XP/ME/NT/VISTA موس TM 8061 یکی از موس های سیمی برند Tesco است که از ABS ساخته شده است. از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شود و طول کابل آن به 1.8 متر می رسد. ابعاد و وزن مناسب ماوس تسکو باعث می شود که هنگام کار هرگز باعث خستگی مچ دست نشود. TM 8061 دارای 3 کلید عملکرد با حداکثر 3000000 کلیک، سنسور نوری و سازگاری با Android/Windows/Mac/Linux و تنظیم دقیق ماوس تا 1200DPI است.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس تسکو مدل TKM 8061 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8061" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8061"، کلیک کنید.