بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M29w

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro M29w یکی از پرینترهای لیزری سه کاره شرکت بزرگ HP می باشد که برای افرادی که نیاز به عملکردهای چند منظوره دارند بسیار مناسب است و قابلیت کپی، اسکن و پرینت بی سیم را دارد.

توجه داشته باشید که از طریق تلفن همراه خود و از طریق Google Cloud Print 2.0، Wi-Fi Direct، HP Smart App و Air Print به راحتی امکان چاپ با این چاپگر را دارید. شما می توانید به راحتی هر دو طرف کارت شناسایی را در یک طرف کاغذ چاپگر HP M29W کپی کنید.

با فناوری خاموش شدن خودکار این چاپگر سه گانه، زمانی که نیاز به چاپ دارید، اگر از آن استفاده نکنید، چاپگر به طور خودکار روشن و خاموش می شود.

لطفاً توجه داشته باشید که فقط از کارتریج های چاپگر لیزری HP اصل برای چاپ استفاده کنید، کارتریج های نامرتبط ممکن است استفاده نشوند یا آسیب جدی به دستگاه شما وارد کنند.

مشخصات کلی چاپگر HP LaserJet Pro M29w

ابعاد این چاپگر سه کاره 360*426*347 میلی متر و وزن آن 9.6 کیلوگرم است و به راحتی در دفتر کار شما جا می شود. به علاوه فناوری چاپ این چاپگر چندکاره لیزری است.

مشخصات کاغذ چاپگر

سینی اصلی چاپگر HP M29W مورد استفاده 150 برگ را در خود جای می دهد.
با توجه به نیاز خود می توانید از کاغذهای معمولی A4، A5، A6، B5 و انواع کاغذ عکس، کارت پستال، شفافیت، پاکت نامه و لیبل به عنوان کاغذ ورودی به این چاپگر استفاده کنید. از عملکرد تغذیه خودکار ADF استفاده نمی کند.

مشخصات چاپ چاپگر

حافظه این نوع چاپگر 32 مگابایت است. قابلیت چاپ 19 صفحه در دقیقه با رزولوشن 600*600 dpi و سیاه و سفید یک طرفه را دارد و ظرفیت ماهانه آن برابر با 8000000 برگ است.
این چاپگر لیزری سه کاره HP برای اولین چاپ تنها به 7.9 ثانیه زمان نیاز دارد. پردازنده این چاپگر 500 مگاهرتز بوده و امکان چاپ سی دی و پرینت دوبل اتوماتیک وجود ندارد.

مشخصات اسکن چاپگر HP LaserJet Pro M29w

نوع اسکنر این چاپگر Flatbed با رزولوشن 600x600dpi می باشد و با آن می توانید اسناد را با فرمت pdf اسکن کنید.
کیفیت یا عمق اسکن رنگی در این چاپگر 24 بیت است. همچنین باید بدانید که تشخیص متن (OCR)، اسکن دوتایی خودکار و اسکن منفی در این چاپگر موجود نیست.

مشخصات کپی

سرعت کپی این چاپگر 19 صفحه در دقیقه است. رزولوشن کپی این چاپگر 600 x 400 dpi می باشد. قابلیت بزرگنمایی این چاپگر چندکاره از 25 تا 400 درصد و حداکثر تعداد کپی دقیقاً 99 برگ است.

سایر مشخصات چاپگر HP LaserJet Pro M29w

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری سیاه و سفید HP MFP M29w شامل مدل HP48A، تونر کارتریج CF248A می باشد. کارتریج این محصول 1000 صفحه کار می کند.
چاپگر استاندارد HP M29w از طریق درگاه USB2.0 به کامپیوتر متصل می شود و دارای LCD می باشد. از دیگر قابلیت های اتصال این چاپگر چندکاره می توان به وای فای اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M29w" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M29w"، کلیک کنید.