بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8056

توضیحات

صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 8056

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس Tesco TKM 8056 محصول شرکت TSCO می باشد که بی سیم و مناسب برای ادارات، منزل، ادارات دولتی و … می باشد. و از طریق رابط USB به کامپیوتر متصل می شود. این صفحه کلید از تمام کلیدهای استاندارد از جمله صفحه کلید عددی استفاده می کند. طراحی این محصول به گونه ای است که کمترین فشار را به دستان شما وارد می کند تا بتوانید مدت زمان بیشتری از محصول استفاده کنید. همچنین در کنار این محصول یک ماوس بی سیم به طول 1.8 متر با طراحی بسیار ساده قرار گرفته است که می تواند انتخاب خوبی برای کارهای روزمره باشد. دقت این ماوس 1000DPI است. ماوس ارائه شده به همراه این کیبورد دارای 3 کلید است و برای اتصال آن به کامپیوتر باید از پورت USB موجود در تمامی کامپیوترهای مدرن استفاده کنید.

امکانات، قیمت و خرید صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 8056 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8056" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8056"، کلیک کنید.