بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 300

توضیحات

ماوس Tesco TM 300

ویژگی ها، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 300 کابل 1.8 متری این موس دارای روکش پلاستیکی است و مقاومت بسیار خوبی در برابر آسیب نشان می دهد. با استفاده طولانی مدت از این ماوس هرگز احساس خستگی نخواهید کرد زیرا TM 300 از طراحی ارگونومیک بهره می برد. تعداد کلیدهای این ماوس 3 عدد است و برای کارهای اداری و روزمره بسیار کاربردی است. اگر اندازه یک ماوس برایتان مهم است، با در دست گرفتن یکی از موس های Tesco TM 300، حس خوب یک ماوس راحت و سبک را تجربه کنید. این ماوس سیمی Tesco که از ABS ساخته شده است، در برابر ضربه و همچنین گرد و غبار و رطوبت کم مقاوم است. ابعاد این موس جذاب تسکو 39*62*106 میلی متر است که برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ماوس TM 300 از یک سنسور نوری استفاده می کند که به شما امکان می دهد به راحتی از آن بر روی سطوح مختلف استفاده کنید. دقت این محصول حدود 1000 DPI می باشد. موس سیمی Tesco با حساسیت بالای خود ذهن شما را برای تمامی کارها راحت می کند.

امکانات، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 300 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 300" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 300"، کلیک کنید.