بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2035

توضیحات

ماوس گیمینگ بی سیم Tesco GM 2035

مشخصات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ بی سیم Tesco GM 2035 در ابعاد 43*80*125 میلی متر و وزنی در حدود 115 گرم طراحی شده است. این ماوس 7 کلید مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. در بین این 7 کلید، یکی از آنها کلید آتش است. به طور پیش فرض، کلید قرمز عملکرد Fireclick را انجام می دهد، اما با تنظیمات موجود در نرم افزار می توان از آن به عنوان کلید Easy Aim نیز استفاده کرد. با استفاده از تابع ماکرو می توانید هر کلید را با یک تابع خاص با کدنویسی تزئین کنید. با حافظه داخلی ماوس GM 2035 نیز می توانید این تغییرات را ذخیره کنید و به راحتی می توانید همان تغییراتی را که در هنگام تعویض سیستم اعمال کردید داشته باشید. قیمت مناسب در کنار ویژگی های برجسته، ماوس گیمینگ Tesco GM 2035 را از دیگر ماوس های بازی موجود در بازار متمایز می کند. تسکو که یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برندهای ایرانی در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر در ایران است، در زمینه بازی نیز تجارت گسترده و درخشانی دارد. سال ها تلاش و تجربه تسکو و مدل های متنوع و تمام شده آن کوله پشتی این برند خوش نام ایرانی را پر کرد. تمامی ماوس های گیمینگ تسکو دارای طراحی حرفه ای و ارگونومی خاصی هستند.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ بی سیم Tsco GM 2035 با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2035" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2035"، کلیک کنید.