بررسی کیبورد و ماوس سیمی تسکو مدل Tsco TKM 8050

توضیحات

صفحه کلید و ماوس سیمی Tesco TKM 8050

ویژگی های کیبورد و ماوس سیمی مدل TKM 8050، قیمت و خرید ماوس و کیبورد را می توان از پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر نام برد که برای ورود اطلاعات و دستورات به کامپیوتر استفاده می شود. ماوس و کیبورد در طرح های متنوعی طراحی و تولید می شوند که با توجه به نوع استفاده و حجم بودجه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. شرکت تسکو که مدتی است لوازم جانبی کامپیوتر را تامین می کند، محصول جدیدی به نام TKM 8050 روانه بازار کرده است.این محصول جدید شرکت تسکو در واقع بسته ای متشکل از یک ماوس و کیبورد است که از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می شود. کیبورد این پکیج از 104 کلید بسیار نرم و راحت با برچسب فارسی چاپ شده تشکیل شده است که با استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نخواهید کرد. ماوس موجود در بسته محصول TKM 8050 از نوع اپتیکال است که دارای طراحی ارگونومیک است. این ماوس دکمه ای برای تغییر دقت آن به 1000 و 1600 DPI دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. طراحی ساده این ماوس به شما امکان استفاده از آن را با دو دست می دهد. پکیج موس و کیبورد TKM 8050 محصولی بسیار مناسب برای کارهای روزمره کامپیوتری می باشد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس Tesco TKM 8050 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (اقتباس شده از صفحه محصول وب سایت سازنده Tsco)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس سیمی تسکو مدل Tsco TKM 8050" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس سیمی تسکو مدل Tsco TKM 8050"، کلیک کنید.