بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Enterprise M506 – برق 220 ولت

توضیحات

پرینتر لیزری یکبار مصرف اچ پی یکی از پرینترهای یکبار مصرف محبوب و پرطرفدار شرکت اچ پی محسوب می شود و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در ادارات کوچک و مراکز تجاری متوسط ​​تا سنگین باشد.

این چاپگر لیزری حالت خواب دارد و زمانی که کاربر چاپ دستورات را متوقف کند، این حالت برای صرفه جویی در مصرف برق فعال می شود. همچنین در این چاپگر صفحه اول با سرعت 5.9 ثانیه چاپ می شود. در ادامه با بررسی تخصصی تری از این چاپگر همه کاره همراه باشید.

مشخصات فنی چاپگر M506

این چاپگر یکبار مصرف یکی از پرینترهای لیزری یکبار مصرف با ابعاد 298*376*418 میلی متر و اندازه چاپ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر HP M506

این چاپگر همه کاره از کاغذهای Letter، Legal، Executive، 4×6، 5×8، 8.5×13 و Envelope (#10، Monarch) پشتیبانی می کند.
ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر لیزری یکبار مصرف 650 برگ می باشد. یک سینی کاغذ چند منظوره 100 برگ و یک سینی کاغذ 550 برگ وجود دارد.

مشخصات چاپ

نوع چاپ پرینتر لیزری اچ پی M506 تک رنگ (سیاه و سفید) می باشد. شایان ذکر است سرعت چاپ در پرینترهای لیزری نکته بسیار مهمی است زیرا سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر تا 43 صفحه در دقیقه می باشد و این سرعت چاپ برای چاپگر لیزری بسیار مطلوب است.
وضوح چاپ این چاپگر یکبار مصرف 1200*1200 dpi می باشد که عملکرد قابل توجهی در چاپ متون و تصاویر دارد و ظرفیت ماهانه آن 15000 برگ در ماه می باشد.

سایر مشخصات چاپگر HP M506

کارتریج های این چاپگر 87X و 87A می باشد که عملکرد آنها به ترتیب 8500 و 18000 برگ می باشد.
علاوه بر این، این دستگاه دارای یک پورت USB است که به کاربر اجازه می دهد فلش مموری حاوی محتوای چاپ شده را به این پورت متصل کرده و از آن برای چاپ نمایشگر و کلیدهای کنترلی آن استفاده کند.

علاوه بر این، این چاپگر تک رنگ مجهز به نمایشگر LCD تمام لمسی 4 خطی است و با برنامه های دارای گواهی Mopria، Apple AirPrint و HP ePrint سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Enterprise M506 – برق 220 ولت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Enterprise M506 – برق 220 ولت"، کلیک کنید.