بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP Laserjet Pro P1606dn

توضیحات

پرینتر لیزری یکبار مصرف HP P1606dn یکی از پرکاربردترین و سریع ترین پرینترهای محبوب شرکت اچ پی به حساب می آید که فقط در رنگ مشکی موجود می باشد. این چاپگر لیزری تک رنگ دارای سرعت قابل قبول و کیفیت چاپ بسیار قدرتمند و عالی برای مصارف خانگی و کلیه فعالیت های اداری و تجاری می باشد.

مشخصات فنی چاپگر P1606dn

ابعاد این چاپگر یکبار مصرف HP 246 x 284 x 387 میلی متر است. وزن این دستگاه 7 کیلوگرم بوده و جابجایی آن بسیار آسان است.
همچنین این محصول دارای تکنولوژی لیزر بوده و اندازه کاغذ آن A4 می باشد. این چاپگر دارای ویژگی تغذیه خودکار اسناد (ADF) نیست.

مشخصات کاغذ چاپگر یکبار مصرف HP P1606dn

این چاپگر یکبار مصرف اچ پی دارای سینی ورودی کاغذ 250 برگ و سینی خروجی 150 برگ برای چاپ روی این چاپگر یکبار مصرف می باشد.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف HP P1606dn

سرعت چاپ در پرینترهای لیزری بسیار مهم است. سرعت چاپ این دستگاه 26 صفحه در دقیقه می باشد. حافظه این پرینتر لیزری 32 مگابایت و ظرفیت ماهیانه آن 8000 هزار برگ است.

چاپگر P1606dn دارای وضوح چاپ 600 x 600 dpi و دارای پردازنده 400 مگاهرتز است. این چاپگر حدود 8 ثانیه طول می کشد تا صفحه اول را چاپ کند.
این دستگاه از قابلیت پرینت خودکار دو طرفه بسیار مفید نیز پشتیبانی می کند. قابلیت چاپ دو طرفه در این چاپگر باعث استفاده کمتر از کاغذ شده و به همین دلیل این دستگاه مقرون به صرفه تلقی می شود.

سایر مشخصات پرینتر لیزری همه کاره HP P1606dn

در این چاپگر تک کاره از تونر HP 78A استفاده شده که کارکرد آن به 2100 برگ می رسد. البته در نظر داشته باشید که بسته به محتوای چاپی ممکن است این مقدار کمتر یا بیشتر باشد. از آنجایی که چاپگر همه کاره HP P1606dn برای استفاده در دفتر طراحی شده است، درگاه USB 2.0 و درگاه اترنت آن به خوبی نیازهای شما را برآورده می کند. اتصال Wi-Fi همراه این چاپگر نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP Laserjet Pro P1606dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP Laserjet Pro P1606dn"، کلیک کنید.