بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-L2365DW

توضیحات

پرینتر لیزری تک کاره Brother HL-L2365DW یکی از پرینترهای میان رده برادر محسوب می شود که برای چاپ لیزری سیاه و سفید طراحی و ساخته شده است و توانسته عملکرد خوبی در این زمینه از خود نشان دهد.

این چاپگر لیزری Brother با اندازه کوچک خود به راحتی روی میز شما قرار می گیرد. همچنین کیفیت و سرعت چاپ بالایی دارد که می تواند حجم زیادی از برگه ها را در مدت زمان کوتاهی چاپ کند.

مشخصات کلی چاپگر لیزری استاندارد Brother 2365dw

ابعاد این چاپگر یکبار مصرف Brother 183x360x356 میلی متر و وزن آن 7.9 کیلوگرم می باشد. تکنولوژی چاپ استفاده شده در این چاپگر از نوع لیزری و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر لیزری برادر A4، Letter، A5، A5 (Long Edge)، A6، Executive، Legal، Folio می باشد و سینی اصلی این دستگاه 250 برگ کاغذ A4 را در خود جای می دهد.
* این چاپگر Brother عملکرد تغذیه خودکار ADF را ندارد.

مشخصات چاپگر لیزری Brother HL-L2365DW

نوع چاپ این دستگاه تک رنگ (سیاه و سفید) و دارای حافظه 32 مگابایت می باشد. وضوح چاپ 600*600 dpi و چاپ دو طرفه (دورو اتوماتیک) برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. چاپ دورو نقش بسیار مهمی در مدیریت زمان و کاهش هزینه کاغذ دارد.

به دلیل سختی چاپ دو رو، اکثر کاربران آن را ممنوع کرده و چاپ یک رو را ترجیح می دهند، اما اگر چاپگر مجهز به چاپ دو رو باشد، دیگر مشکلی وجود ندارد.

سرعت چاپ سیاه و سفید چاپگر لیزری استاندارد Brother 2365dw تا 30 صفحه در دقیقه (تقریباً هر صفحه در 2 ثانیه) است که این دستگاه را در بین مدل های پرسرعت قرار می دهد.
پردازنده این پرینتر لیزری یکبار مصرف 266 مگاهرتز و ظرفیت ماهیانه آن 100000 برگ در ماه می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-L2365DW" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-L2365DW"، کلیک کنید.