بررسی هدست مخصوص بازی ریزر مدل Razer Kraken Ultimate

توضیحات

هدست بازی Razer Kraken Ultimate

مشخصات، قیمت و خرید هدست Razer Kraken Ultimate یکی از ابزارهای ضروری برای هر گیمر، هدست بازی است که تجربه واقعیت مجازی را افزایش می دهد و واکنش ها را در بازی بهبود می بخشد. هدست Kraken Ultimate از برند معروف Razer یکی از بهترین گزینه ها با ویژگی های صوتی منحصربفرد از جمله صدای دالبی، جلوه های صوتی مختلف و صدای باکیفیت است. این هدست دارای محفظه مقاوم و سبک وزنی است که خستگی گوش را کاهش می دهد. با استفاده از یک برنامه خاص، می توانید تنظیمات صدا را سفارشی کنید. این هدست مانند سایر محصولات ریزر، انتخابی عالی برای گیمرها است. همچنین این اسپیکرها با طراحی دقیق و تخصصی خود قابلیت شنیدن دقیق ترین و لطیف ترین صداها را در اختیار شما قرار می دهند تا در حین پخش تمامی صداها را بشنوید و عملکرد خود را بهبود ببخشید. از سوی دیگر، با کمک فناوری NOISE-CANSELING خودکار، می توانید صدای خود را حتی در محیط های شلوغ به وضوح بشنوید.

علاوه بر این به راحتی می توانید صداهای اطراف خود مانند صدای موس و کیبورد، صدای کولر و … را حذف کنید. هدست Razer Kraken Ultimate مجهز به درایورهای 50 میلی متری ساخته شده از دیافراگم های با روکش تیتانیوم است و صدای رسا و با کیفیتی را از کوچک ترین رویدادهای درون بازی در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین بهترین راه برای اتصال این هدفون استفاده از کابل 1.3 متری با جک 3.5 میلی متری صدا است. این محصول ریش تراش دارای طراحی ارگونومیک، وزن سبک، انعطاف پذیری و عمر بسیار طولانی است. همچنین هدفون KRAKEN ULTIMATE با کامپیوتر، مک بوک، XBOX ONE، PS4، نینتندو سوییچ و تلفن های همراه سازگار است. این هدست ریزر از فناوری THX Environment بهره می برد. برای بازی های هیجان انگیز و رقابتی می توانید دکمه THX را فشار دهید تا در صدای بازی مورد علاقه خود غرق شوید و از بازی لذت ببرید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست مخصوص بازی ریزر مدل Razer Kraken Ultimate" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست مخصوص بازی ریزر مدل Razer Kraken Ultimate"، کلیک کنید.