بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1018

توضیحات

پرینتر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet 1018 یکی از بهترین و کوچکترین پرینترهای یکبار مصرف قدیمی اچ پی می باشد و یکی از ویژگی های قابل توجه آن سرعت و فشرده بودن آن است که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای محیط های خانگی و اداری تبدیل کرده است. امکان چاپ بر روی کاغذهای ساده، پاکت، مقوا، کارت شناسایی، لیبل و … وجود دارد و به لطف طراحی راحت آن، جاگذاری و تعویض کارتریج بسیار آسان است.

چاپگر HP 1018 استفاده شده دارای ویژگی Economode است که مصرف تونر را کاهش می دهد و این باعث افزایش طول عمر کارتریج می شود. لازم به ذکر است که کارتریج و تمامی قطعات الکتریکی این چاپگر یکبار مصرف به راحتی در بازار یافت می شود که برای خرید آنها مشکلی نخواهید داشت.

مشخصات چاپگر HP Stock 1018

ابعاد این چاپگر یکبار مصرف اچ پی 209*242*370 میلی متر و وزن آن 5.8 کیلوگرم می باشد. همچنین تکنولوژی چاپ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی لیزری تک رنگ و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر لیزری یکبار مصرف A4، A5، A6، B5، پاکت نامه، کارت پستال می باشد و سینی اصلی این چاپگر یکبار مصرف گنجایش 150 برگ کاغذ A4 را دارد. لازم به ذکر است که ویژگی تغذیه خودکار ADF در چاپگر HP 1018 استفاده شده وجود ندارد.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet 1018

این پرینتر یکپارچه HP که به صورت تک رنگ کار می کند دارای 2 مگابایت حافظه و وضوح چاپ 600 x 600 dpi است. همچنین پردازنده RISC به کار رفته در این چاپگر 266 مگاهرتز است.

سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر استوک یکبار مصرف 12 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن 3000 هزار صفحه در ماه می باشد.
زمان خروجی اولین ورق در این چاپگر یکبار مصرف کمتر از 10 ثانیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1018" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1018"، کلیک کنید.