بررسی هدست گیمینگ بلوتوثی ریزر مدل Razer Opus X

توضیحات

هدست بازی بلوتوث Razer Opus X

مشخصات، قیمت و خرید Razer Opus X در سال 2021، Razer هدفون های حذف نویز بی سیم Opus X را معرفی کرد که نسخه مقرون به صرفه تری از مدل Opus محسوب می شود. Opus X مجهز به درایورهای دینامیک 40 میلی متری است که Razer می گوید که میانی و بلندی های واضح و همچنین باس عمیق و رسا تولید می کند. طراحی روی گوش، گوشواره های چرمی بزرگ و هدبند با پوشش چرمی راحتی را تضمین می کند. این دستگاه توسط دکمه های فیزیکی زیر فنجان هوا کنترل می شود.

Razer Opus X دارای فناوری حذف نویز فعال است که از چندین میکروفون روی بدنه برای دریافت و حذف صدای محیط استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند در محیط‌های پر سر و صدا بهتر بشنوید. همچنین حالت توجه سریع برای آگاهی از صداهای محیطی طراحی شده است. این هدفون بی سیم از فناوری بلوتوث 5.0 استفاده می کند. ریزر ادعا می کند که تاخیر این هدفون در حالت بازی حدود 60 میلی ثانیه است تا مشکلات هماهنگ سازی صدا و تصویر در حین بازی های رایانه شخصی و تماشای فیلم به حداقل برسد. این حالت در مدل Hammerhead True Wireless Pro نیز دیده می شود. عمر باتری این هدفون حدود 30 با ANC روشن است. از دیگر ویژگی های این هدفون بلوتوث می توان به پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز، میکروفون داخلی، درگاه شارژ USB-C و قابلیت چرخش گوش کاپ ها اشاره کرد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست گیمینگ بلوتوثی ریزر مدل Razer Opus X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست گیمینگ بلوتوثی ریزر مدل Razer Opus X"، کلیک کنید.