بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet P1005

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره HP LaserJet P1005 تک رنگ، کارآمد، سبک، با کیفیت چاپ عالی و قدرتمند است که برای استفاده در منزل، مدارس و کارهای سبک و متوسط ​​بسیار مناسب است.

این چاپگر تک کاره یکی از بهترین و البته قدیمی ترین چاپگرهای تک رنگ تولید شده توسط اچ پی به حساب می آید که با وجود قدیمی بودن از کیفیت، سرعت چاپ و ظرفیت قابل قبول ماهانه برخوردار است.

به طور کلی، اگر به دنبال یک چاپگر کارآمد و مقرون به صرفه هستید، این دستگاه انتخاب مناسبی برای شماست.

مشخصات فنی چاپگر دست دوم HP P1005

چاپگر LaserJet P1005 با ابعاد 194*224*347 میلی متر و وزن جمع و جور 4.6 کیلوگرم ارائه شده است. این پرینتر یکبار مصرف اچ پی که دارای فناوری لیزری می باشد دارای سایز چاپ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ

کشوی کاغذ این چاپگر استاندارد HP می تواند تا 150 برگ کاغذ را در یک مکان نگه دارد. لازم به ذکر است که ویژگی تغذیه خودکار ADF در چاپگر HP Stock P1005 تعبیه نشده است.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet P1005

سرعت چاپ یکی از عوامل مهم در عملکرد چاپگر است. سرعت چاپ پرینتر 1005 تا 15 صفحه در دقیقه و کیفیت چاپ آن 600*600 dpi می باشد. این سرعت استاندارد خوبی برای چاپگرها در محیط های خانگی و اداری است.

ظرفیت ماهانه این چاپگر تا 5000 برگ است اما توصیه می شود تا 3000 برگ در ماه استفاده شود. چاپگر استوک HP P1005 دارای 2 مگابایت حافظه و پردازنده 266 مگاهرتز است.
البته چاپ دو رو در این چاپگر یکبار مصرف گنجانده نشده است و مانند هر چاپگر دیگری می توانید صفحات دو رو را به صورت دستی چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet P1005" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet P1005"، کلیک کنید.