بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro 400 M402dne

توضیحات

چاپگر استوک اچ پی M402dne محصول شرکت بزرگ اچ پی می باشد. این چاپگر لیزری یکبار مصرف با سرعت چاپ خوب و وضوح بالا می تواند اسناد و اقلام مورد نیاز را با کیفیت بالا و ایده آل چاپ کند. این چاپگر اولین صفحه را در کمتر از 5.6 ثانیه چاپ می کند. همچنین لازم به ذکر است که چاپگر M402dne مجهز به سیستم خودکار «چاپ دوبلکس» است که به این معنی است که دیگر نیازی به انجام این کار به صورت دستی برای چاپ دو روی کاغذ

با توجه به استفاده از چاپگرهای لیزری و سیاه و سفید که چاپ متن می باشد، چاپ دو رو بسیار کاربردی و مفید است. به این ترتیب می توانید در کاغذ و زمان صرفه جویی کنید.

چاپگر دست دوم HP M402dne برای استفاده در محیط های اداری و حتی برای مصارف خانگی ایده آل و مناسب است زیرا بسیار کم صدا و کم صدا است. کاغذ مصرفی چاپگر M402dne توسط دو سینی با ظرفیت کلی 350 برگ عرضه می شود از دیگر مزایای این دستگاه می توان به عملکرد «روشن/خاموش خودکار» اشاره کرد که می تواند در مصرف برق صرفه جویی کند.

ترکیبی از جابجایی کاغذ، سرعت و کیفیت خروجی و هزینه لوازم، این چاپگر را برای استفاده در محیط های اداری با کار متوسط ​​مناسب کرده و آن را به یکی از بهترین چاپگرهای یکبار مصرف HP تبدیل کرده است.

مشخصات چاپگر استاندارد HP M402dne

این چاپگر یکبار مصرف از فناوری چاپ لیزری و در ابعاد 215×357×381 میلی متر و وزن 8.58 کیلوگرم بهره می برد و اندازه چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ

چاپگر اچ پی M402dne مورد استفاده فاقد تغذیه خودکار (ADF) و ظرفیت سینی کاغذ 100+250 برگ است و سایز کاغذ قابل استفاده A4, A5, A6, B5 می باشد.

مشخصات چاپ

نوع چاپ این دستگاه تک رنگ، سرعت چاپ سیاه و سفید آن 38 صفحه در دقیقه و حافظه چاپگر 128 مگابایت و وضوح چاپ این دستگاه 1200*1200 dpi می باشد.
این چاپگر دارای چاپ دو طرفه خودکار است اما چاپ بدون حاشیه ندارد.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP M402dne

نوع صفحه نمایش این دستگاه 2 خط LCD با نور پس زمینه می باشد.

کارتریج یا تونر نوع HP 26A Black – HP 26X High Yield Black و کارایی کارتریج HP 26A Black تا 3100 صفحه و HP 26X تا 9000 صفحه می باشد.
این چاپگر یکبار مصرف دارای اترنت، پورت USB 2.0 است، اما فاقد NFC، کارت خوان و چاپ مستقیم PictBridge است. نیاز از یک کامپیوتر، به سادگی و به راحتی فایل ها و اسناد خود را چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro 400 M402dne" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro 400 M402dne"، کلیک کنید.