بررسی هدست بی سیم ریزر مدل Razer Barracuda X 2022 Mercury Edition

توضیحات

هدفون بی سیم Razer Barracuda X 2022

Razer Barracuda X 2022 Mercury Edition Wireless 4-in-1 Headset مشخصات، قیمت و خرید Barracuda X 2022 یک هدست بی سیم چند منظوره و سبک است که برای استفاده در رایانه های شخصی، پلی استیشن، نینتندو، اندروید طراحی شده است. USB-C Dongle (Plug & Play Unlimited) بدون مراحل نصب اضافی، بدون دانلود نرم افزار، بدون دردسر. به سادگی یک دانگل USB-C را به پلتفرم مورد نظر خود وصل کنید و هدفون فوراً برای استفاده با دستگاه شما جفت می شود. در صورت نیاز یک کابل آنالوگ 3.5 میلی متری برای استفاده با سیم در دسترس است. درایورهای Razer Triforce برای وضوح بالا تنظیم شده اند. این طرح ثبت اختراع به مهندسان ما اجازه می‌دهد تا هر درایور صوتی را تنظیم کنند و فرکانس‌های صوتی بالا، متوسط ​​و پایین را برای ارائه صدای آکوستیک واقعی تغییر دهند. فوم حافظه بسیار نرم و قابل تنفس و هدفون‌های تنفسی راحتی شما را تضمین می‌کنند.

اتصال بی سیم با Razer SmartSwitch Dual، سوئیچ سریع بین Razer HyperSpeed ‌ وایرلس جهانی، امکان اتصال همزمان بی سیم 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث به دو دستگاه مختلف، پاسخگویی خودکار به تماس ها از طریق بلوتوث و تجربه بهتر بازی بی سیم 2.4 گیگاهرتز. ویژگی Do Not Disturb نیز از طریق نرم افزار Razer در دسترس است که از تماس جلوگیری می کند. طراحی ارگونومیک با وزن 250 گرم، چه در خانه بازی کنید و چه کارهای روزانه خارج از خانه انجام دهید، این هدفون از نظر راحتی چیزی کم ندارد. میکروفون جداشدنی Razer Hyperclear Cardioid میکروفون بازی انعطاف پذیر و قابل جدا شدن با فناوری پیشرفته حذف نویز صدایی شفاف و با وضوح بالا را از شما ارائه می دهد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست بی سیم ریزر مدل Razer Barracuda X 2022 Mercury Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست بی سیم ریزر مدل Razer Barracuda X 2022 Mercury Edition"، کلیک کنید.