بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro M403dn

توضیحات

چاپگر استاندارد HP M403dn برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و مشاغلی که حجم کاری متوسط ​​به بالا دارند بسیار مناسب است و انتظارات شما را از یک چاپگر یکبار مصرف خوب برآورده می کند. این همیشه یکی از مهم ترین معیارهایی بوده است که هنگام خرید پرینتر لیزری باید به آن توجه کنید.

چاپگر یکبار مصرف HP M403dn می توان گفت کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد و قابلیت چاپ به دو صورت سفید و سیاه را دارد. این چاپگر لیزری یکبار مصرف دارای وضوح بسیار بالا است و کوچکترین جزئیات را در فایل های مورد نظر شما با وضوح عالی چاپ می کند. این چاپگر اولین خروجی را در عرض 5.7 ثانیه ارائه می دهد، این سرعت برای چاپگر رومیزی اداری بسیار خوب است.

مشخصات کامل چاپگر استاندارد HP M403dn

ابعاد این چاپگر یکبار مصرف 381*357*216 میلی متر و وزن آن 8.58 کیلوگرم می باشد. همچنین فناوری چاپ این چاپگر یکبار مصرف لیزری است. سیستم عامل های لینوکس، مک و ویندوز برای این چاپگر مناسب هستند.

مشخصات کاغذ چاپگر

اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف پاکت (C5, DL, B5) A4, A5, A6, B5 می باشد و سینی اصلی پرینتر لیزری HP M403dn دارای ظرفیت 250 برگ در قسمت اصلی می باشد. و سینی 100 برگه چند منظوره.

مشخصات چاپ چاپگر

حافظه پرینتر کارکرده اچ پی M403dn 128 مگابایت بوده و امکان چاپ دو عدد نیز وجود دارد. رزولوشن آن 1200*1200 dpi است. توجه داشته باشید که سرعت چاپ سیاه و سفید آن 38 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن 80000 صفحه است.

توجه داشته باشید که سازنده این چاپگر برای حفظ عمر دستگاه و جلوگیری از کیفیت آن استفاده از 750 تا 4000 برگه پرینت در ماه را توصیه می کند.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP M403dn

با توجه به نیاز خود می توانید از انواع کاغذهای معمولی تا A4، بازیافتی، نازک، ضخیم، لیبل، پاکت، کاغذهای بایگانی و شفاف به عنوان کاغذ ورودی این چاپگر استفاده کنید. اگر به کاغذ بیشتری نیاز دارید، این امکان وجود دارد که این چاپگر یک سینی 550 برگی اضافی نیز دارد.

این پرینتر سریال با تونر کارتریج های HP 28X و HP 28A سازگار است و ظرفیت چاپ این تونر کارتریج ها به ترتیب 9200 و 3000 برگ می باشد.

اتصال این چاپگر به دستگاه های دیگر با استفاده از کابل امکان پذیر است. این دستگاه مجهز به پورت USB می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی انواع دستگاه های دیجیتالی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر رفته و فایل های آنها را چاپ کنید.

همچنین این امکان را دارید که فلش مموری خود را از طریق این پورت به چاپگر متصل کرده و فایل ها را روی حافظه آن چاپ کنید.

سایر ویژگی های چاپگر HP M403dn دست دوم

این چاپگر با سرویس‌های Apple AirPrint، Google Cloude Print و Mopria سازگار است که با ثبت دستگاه خود در آن‌ها، می‌توانید فایل‌هایی را از طریق اینترنت برای آن ارسال کرده و سفارش چاپ صادر کنید.

همچنین توجه داشته باشید که این چاپگر لیزری از اپلیکیشن های موبایل نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن با انواع گوشی های اندروید و iOS سازگار است و امکان کنترل چاپگر را از طریق گوشی در اختیار شما قرار خواهد داد.

پشتیبانی از شبکه های سیمی یکی دیگر از ویژگی های چاپگر HP Stock M403dn است که به شما امکان می دهد از آن به صورت گروهی استفاده کنید. در این صورت می توانید به طور همزمان از طریق چندین دستگاه مختلف به این چاپگر لیزری دسترسی داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro M403dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro M403dn"، کلیک کنید.