بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره LaserJet Pro M404dn

توضیحات

چاپگر لیزری LaserJet Pro M404dn این محصول HP است که هم برای کارهای اداری و تجاری با اندازه متوسط ​​و هم برای کارهای خانگی با حجم بالا مناسب است. به علاوه با توجه به ابعاد خوب و طراحی مناسب به راحتی می تواند روی میز شما قرار گیرد. بودن

ظرفیت سینی چاپگر M404dn در حالت کاربری معمولی 550 برگ است اما برای کاربرانی که می خواهند کارهای سنگین تری انجام دهند می توان از سینی 550 برگ استفاده کرد که به صورت جداگانه برای این چاپگر تهیه و نصب شده است.

اگر به سرعت چاپ در پرینترها علاقه دارید، این چاپگر با سرعت چاپ 38 صفحه در دقیقه گزینه بهتری نسبت به رقبای خود در همان قیمت و رده است.

چاپگر دست دوم اچ پی M404dn از نظر لوازم جانبی و کیفیت ساخت توانست رتبه قابل قبولی را کسب کند.
این پرینتر لیزری اچ پی دارای فناوری Auto On/Auto Off می باشد که با این فناوری در زمانی که چاپگر در حال چاپ نیست به حالت خواب می رود و پس از ارسال دستور چاپ به چاپگر روشن می شود تا از برق نیز استفاده شود تا حفظ شود. .

مشخصات کامل چاپگر لیزری LaserJet Pro M404dn

وزن این دستگاه 8.58 کیلوگرم و ابعاد آن 215*357*381 میلی متر می باشد. تکنولوژی چاپ این چاپگر تک کاره لیزری می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر 4، A5، A6، B5B و پاکت نامه (DL, C5, B5) می باشد و ظرفیت سینی آن 550 برگ است اما تغذیه خودکار ADF ندارد.

مشخصات چاپ چاپگر

نوع چاپ چاپگر HP M404dn استفاده شده تک رنگ و دارای وضوح چاپ 1200*1200 dpi می باشد. سرعت پردازنده 1200 مگاهرتز و حافظه آن 256 مگابایت است.
این چاپگر قابلیت چاپ دو طرفه را دارد و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 38 صفحه در دقیقه است و ظرفیت ماهیانه 80000 صفحه را دارد اما این دستگاه فاقد اسکنر، دستگاه کپی و فکس می باشد.

سایر مشخصات چاپگر لیزری LaserJet Pro M404dn

نوع پورت اتصال کامپیوتر این چاپگر USB 2.0 و پورت اترنت بوده و دارای صفحه نمایش LCD می باشد.
این دستگاه فاقد Wi-Fi، کارت خوان، چاپ مستقیم PicBridge، اسکن، کپی و فکس است.
نوع کارتریج یا تونر آن HP 59A Black LaserJet Toner Cartridge است و کارتریج مشکی تا 3000 برگ کار می کند.

خلاصه

چاپگر دست دوم HP M404dn دارای قابلیت چاپ دوطرفه است و این گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در صورت نیاز به چاپ از هر دو طرف به راحتی این کار را انجام دهند.

پرینترهای لیزری تک کاره مانند پرینتر تک کاره HP M404dn که دارای شبکه و دوبلکس هستند می توانند فروش بیشتری در بازار نسبت به سایر پرینترهای تک کاره داشته باشند و همچنین کاربرد بیشتری دارند. به طور کلی، این چاپگر HP برای مصارف خانگی و اداری مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره LaserJet Pro M404dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره LaserJet Pro M404dn"، کلیک کنید.