بررسی ماوس پد ریزر مدل Razer Gigantus V2-3XL

توضیحات

موس پد Razer Gigantus V2-3XL

بهبود مشخصات، قیمت و خرید ماوس پد Razer Gigantus V2-3XL، قبل از هر چیز باید به یک ماوس پد حرفه ای مجهز باشید. Razer Gigantus V2 یک پد ماوس گیمینگ انعطاف‌پذیر است که به‌ویژه با سطحی با بافت میکرو برای حرکات پیکسل به پیکسل صاف و دقیق طراحی شده است تا به شما در بالا رفتن از رتبه‌ها کمک کند.

سطح با بافت میکرو: سطح این پد ماوس برای انواع سنسورهای ماوس بهینه شده است، بنابراین می توانید از ماوس خود با حرکات پیکسل به پیکسل فوق سریع و دقیق و پاسخگویی بی عیب استفاده کنید.

فوم لاستیکی ضخیم و متراکم با پایه ضد لغزش: این پد ماوس گیمینگ با ضخامت 4 میلی‌متر کاملاً صاف و یکنواخت روی سطوح ناهموار قرار می‌گیرد و به لطف چسبندگی زیرین، در طول جلسات بازی شدید در جای خود محکم می‌ماند. ضخامت افزایش یافته این پد، پایه محکمی برای حرکات ماوس فراهم می کند و مچ دست شما را در حین بازی محافظت می کند.

سطح با بافت میکرو: سطح این پد برای سنسورهای مختلف ماوس بهینه شده است تا بتوانید پیکسل به پیکسل ماوس خود را بسیار سریع و دقیق استفاده کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس پد ریزر مدل Razer Gigantus V2-3XL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس پد ریزر مدل Razer Gigantus V2-3XL"، کلیک کنید.