بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer ENKI

توضیحات

صندلی بازی Razer ENKI

امکانات، قیمت و خرید صندلی بازی Razer ENKI محصول شرکت Razer می باشد. این محصول جدید برند Razer با طراحی ارگونومیک و اصولی خود نه تنها زیبایی اتاق بازی را افزایش می دهد، بلکه همانطور که گفته شد آرامش را برای گیمر در حین بازی به ارمغان می آورد، راحتی که بدون شک نقش مهمی در لذت بردن گیمر از فضای بازی دارد. بازی این محصول ریزر از فاصله دور مانند سایر صندلی های بازی موجود در بازار به نظر می رسد، اما وقتی نگاهی عمیق به این محصول بیندازیم متوجه می شویم که ریزر طراحی بسیار خوبی برای این محصول دارد. وقتی برای اولین بار روی صندلی بازی Razer Enki می نشینید، قطعا متوجه می شوید که این محصول با تفاوت های زیادی در بازار عرضه می شود.

صندلی گیمینگ Razer ENKI نیز در صندلی گیمینگ Razer Enki قابل تنظیم نیست، اما استحکام لازم را دارد و همچنین با طراحی منحنی برای استفاده طولانی مدت یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. علاوه بر این فوم بین کمر و پشت نسبت به مدل قبلی قوی تر است و طراحی قوس شانه نیز در این صندلی بهبود یافته است تا گیمرها ساعت ها بدون احساس خستگی بازی کنند. یکی از ویژگی های مثبتی که در مورد صندلی بازی Razer Enki باید به آن اشاره کرد، مونتاژ آسان و سریع این محصول است. علاوه بر این، این صندلی دارای سطح حفاظت و انعطاف پذیری است، بنابراین می توانید به راحتی و در راحت ترین حالت دراز بکشید. پشتی این صندلی را می توانید تا 152 درجه خم کنید، بنابراین امکان دراز کشیدن و حتی خوابیدن روی این صندلی وجود دارد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer ENKI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer ENKI"، کلیک کنید.