بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M130nw

توضیحات

چاپگر دست دوم M130nw یک چاپگر لیزری سه کاره است که نه تنها می تواند چاپ کند، بلکه می تواند کپی و اسکن کند. این محصول عملکرد فکس داخلی ندارد. این چاپگر برای مصارف اداری یا خانگی با حجم کاری متوسط ​​و سبک بسیار مناسب است. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه به دلیل سرعت و کیفیت چاپ با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. چاپگر HP M130 به عنوان یک چاپگر چندکاره فضای زیادی را اشغال نمی کند.

سینی ورودی کاغذ دست دوم HP M130nw در پایین دستگاه، خروجی کاغذ در وسط و اسکنر در بالای چاپگر قرار دارد. دکمه‌های اعمال تنظیمات و نمایشگر در پنلی در سمت چپ چاپگر M130nw طراحی شده‌اند. این کلیدها کیفیت بالایی دارند.
یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه صفحه نمایش ال سی دی دو خطی است که استفاده از دستگاه را آسان می کند.

مشخصات کلی چاپگر

چاپگر چندکاره M130nw دارای بدنه پلاستیکی مرغوب با ابعاد 387*482*398 میلی متر است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این مدل از فناوری چاپ لیزری بهره می برد و اندازه کاغذ آن A4 است.

مشخصات کاغذ چاپگر

این چاپگر سه کاره HP صفحه اول را در 7 ثانیه چاپ می کند تا کاربر زمان زیادی را برای چاپ صرف نکند.
چاپگر کارکرده HP M130nw دارای ظرفیت سینی ورودی 150 برگ کاغذ است که برای دفاتر کوچک و استفاده شخصی مناسب است. سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A4، A5، A6، B5 و نوع کاغذ قابل قبول لیزری، ساده، خشن، مخملی، پاکت، لیبل، مقوا، کارت پستال می باشد.
لازم به ذکر است که ویژگی تغذیه خودکار ADF در این چاپگر تعبیه نشده است.

مشخصات چاپ شده

پردازنده این چاپگر چند کاره 600 مگاهرتز است، کیفیت چاپ کلی در سطح خوبی قرار دارد و توانایی چاپ 22 صفحه در دقیقه با رزولوشن 600*600 dpi را دارد.
حافظه این چاپگر سه کاره 256 مگابایت است و فاقد چاپ سی دی داخلی و چاپ دو طرفه اتوماتیک می باشد.
میزان استفاده ماهانه توصیه شده برای این چاپگر چندکاره HP 150 تا 1500 برگ و حداکثر ظرفیت استفاده ماهانه آن 10000 برگ است.

M130nw از مشخصات اسکن چاپگر استفاده می کند

چاپگر M130nw مجهز به اسکنر است اما اسکنر این دستگاه قابلیت تغذیه خودکار را ندارد و کاربر باید اسناد را تک تک اسکن کند.
نوع اسکنر این چاپگر سه کاره تخت است. وضوح اپتیکال رنگی آن 600 x 600 dpi و وضوح اپتیکال سیاه و سفید 1200 x 1200 dpi است.
این چاپگر اچ پی اسکن دوطرفه ندارد و کاربران باید اسناد را به صورت دستی به جلو و عقب اسکن کنند و حداکثر اندازه اسکن A4 است.

مشخصات کپی

این چاپگر اسناد را با وضوح 400 x 600 dpi کپی می کند. لازم به ذکر است که در این چاپگر جزئیات اسناد با وضوح خوب و به طور کامل چاپ می شود. حداکثر تعداد کپی های متوالی در این چاپگر 99 برگ است. همچنین سرعت کپی سیاه و سفید 22 صفحه در دقیقه است.

سایر مشخصات چاپگر کارکرده اچ پی M130nw

کارتریج تونر مصرفی این چاپگر چندکاره مدل 17A می باشد که قابلیت چاپ 1600 برگ را دارد.
این چاپگر چندکاره HP دارای پورت USB و شبکه اترنت می باشد. با استفاده از پورت شبکه، می توانید چاپگر خود را بین کاربران در محیط کار به اشتراک بگذارید. چاپگر لیزری کارکرده M130nw دارای اتصال بی سیم نیز می باشد و کاربران می توانند دستورات چاپ را از طریق موبایل، تبلت و … به چاپگر ارسال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M130nw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M130nw"، کلیک کنید.