بررسی موس و کیبورد GameSir VX AimSwitch

توضیحات

موس و کیبورد GameSir VX AimSwitch:

شرکت GameSir ماوس و صفحه کلید VX AimSwitch را برای کنسول های بازی ساخته است. ماوس و صفحه کلید GameSir VX AimSwitch برای گیمرهای حرفه ای که می خواهند در بازی های رقابتی نظری داشته باشند طراحی شده است. با افزایش محبوبیت شوترهای آنلاین و MOBA، ماوس و صفحه کلید به گیمرهای کنسول مزیت رقابتی قابل توجهی می دهد. موس و صفحه کلید GameSir VX AimSwitch ابزاری ضروری برای همه دارندگان ایکس باکس وان، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ است.

برای کنسول ها طراحی شده است

فناوری صفحه کلید و ماوس VX AimSwitch نحوه بازی با کنسول ها را تغییر می دهد. این دستگاه با ایکس باکس وان، ایکس باکس وان اس، ایکس باکس وان ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 اسلیم، پلی استیشن 4 پرو، نینتندو سوییچ و ویندوز سازگار است.

فناوری بی سیم Agility X با پهنای باند 2.5 گیگاهرتز

شرکت GameSir یک راه حل عالی برای اتصال بی سیم بدون تاخیر، تاخیر و وقفه پیدا کرده است. فناوری Agility X یک اتصال بی سیم است که هرگز قطع نمی شود و حداکثر یک میلی ثانیه تاخیر دارد.

مجهز به 34 دکمه مکانیکی TTC

صفحه کلید این دستگاه یک کیبورد مکانیکی مدل 34 TTC با عمر 50 میلیون کلید و چهار دکمه سیلیکونی به نام دکمه های G می باشد. این دکمه ها سرعت و دقت بسیار بالایی دارند که می توانند با بهترین کیبوردهای گیمینگ دنیا رقابت کنند.

یک ماوس مخصوص بازی

این دستگاه دارای ماوس گیمینگ GM190 است که با کابل به کیبورد متصل می شود و دارای دکمه های کناری قابل برنامه ریزی می باشد. این ماوس دارای سنسور اپتیکال داخلی PMW3360 است که برای بازی طراحی شده و دارای سرعت 12000 DPI و شتاب 50 G می باشد که حداکثر سرعت و دقت را در اختیار شما قرار می دهد.

یک برنامه تنظیمات وجود دارد

ماوس و صفحه کلید GameSir VX AimSwitch همراه با برنامه GameSir G-Crux است که به شما امکان می دهد دکمه های ماوس و صفحه کلید را شخصی سازی کنید. حساسیت ماوس، صافی، حساسیت افقی و عمودی، تنظیمات ADS، مقدار حساسیت حرکتی و تنظیمات دکمه از جمله گزینه های این اپلیکیشن هستند.

طراحی ارگونومیک

کیبورد این دستگاه دارای تکیه گاه مچی است که می توان آن را جدا کرد و هنگام بازی و در هر شرایطی موقعیت دست شما راحت است. طراحی این کیبورد و ماوس به گونه ای است که در حین کار با آن ها هرگز احساس ناراحتی نخواهید کرد و به سختی خسته می شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی موس و کیبورد GameSir VX AimSwitch" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی موس و کیبورد GameSir VX AimSwitch"، کلیک کنید.