بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet Enterprise M525dn

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Enterprise M525dn یکی از پرفروش ترین پرینترهای چندکاره شرکت بزرگ اچ پی است که به سه عملکرد مختلف چاپ، کپی و اسکن بر اساس فناوری چاپ لیزری مجهز شده است. این چاپگر اچ پی به دلیل کارایی و کیفیت کار بالا در بین سری های چاپگرهای مشابه، غول چاپ همه جانبه محسوب می شود و بهترین گزینه برای نیازهای چاپ متوسط ​​به بالا برای محیط اداری و منزل می باشد.

با خرید چاپگر HP M525dn دست دوم، سه دستگاه با کارایی متفاوت را در یک مکان خواهید داشت و دیگر نیازی به هزینه های کلان برای هر یک از سه عملکرد فوق ندارید.

چاپگر HP M525dn دستگاهی قابل تنظیم و قدرتمند است که به دلیل امنیت بسیار بالا و امکان رمزگذاری روی قسمت های مختلف آن، به راحتی می توانید نیازها و دسترسی های بخش های مختلف اداره یا سازمان را پوشش دهید. به طور خلاصه، این چاپگر سه کاره می تواند به عنوان یک دستگاه قدرتمند و مدیریتی لازم برای هر شرکت و مجموعه ای ارائه شود.

مشخصات کلی چاپگر

بدنه این پرینتر اچ پی بسیار بادوام و مستحکم بوده و ابعاد آن 516*547*576 میلی متر و وزن آن 29.4 کیلوگرم است. سایز کاغذ چاپ این چاپگر A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف پاکت های A4, A5, A6, B5, B6 (DL, C5, B5) می باشد. ظرفیت سینی ورودی کاغذ چاپگر کارکرده HP M525dn تا 500 برگ و ظرفیت سینی خروجی تا 100 برگ می باشد.

این چاپگر همچنین از ویژگی پرکاربرد تغذیه خودکار ADF استفاده می کند که ظرفیت 50 برگ را دارد. نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر کاغذ (کیفیت بالا، رنگی، سربرگ، ساده، پیش چاپ شده، پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن) می باشد. پاکت نامه، برچسب، مقوا، شفافیت های تعریف شده توسط کاربر.

مشخصات چاپ شده

حافظه این چاپگر سه گانه 1 گیگابایت است و قابلیت چاپ دو طرفه را به صورت دستی دارد. چاپگر M525dn اسناد را با سرعت 42 صفحه در دقیقه و رزولوشن 1200 x 1200 dpi چاپ می‌کند که به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرسرعت‌ترین مدل‌ها در میان سری‌های چاپگر مشابه، برای اولین خروجی تنها 10 ثانیه زمان می‌برد. خودآگاه است.
ظرفیت ماهانه این چاپگر سه گانه 75000 برگ در ماه و پردازنده آن 800 مگاهرتز است.

مشخصات اسکن HP LaserJet Enterprise M525dn

این پرینتر اچ پی دارای دو نوع اسکنر (تخت) و (ADF) است که سرعت اسکن سیاه و سفید آن 42 صفحه در دقیقه و اسکن رنگی 32 صفحه در دقیقه است. وضوح اپتیکال و دیجیتال اسکنر این چاپگر 600 dpi و اندازه اسکن تخت 432 در 297 میلی متر است. اسکنر این دستگاه دو مزیت مهم دارد.

این مزایا ارسال مستقیم فایل های اسکن شده به فلش مموری خارجی (Scan to USB Flash) و به ایمیل (Scan to e-mail) از طریق شبکه است. فناوری اسکن چاپگر HP M525dn مورد استفاده HP CIS است و عمق اسکن رنگی آن 24 بیت است. اسکن دو طرفه خودکار در این چاپگر تعبیه شده است، اما توجه داشته باشید که ویژگی OCR را ندارد.

مشخصات کپی

این چاپگر سه کاره دارای سرعت کپی سیاه و سفید 42 صفحه در دقیقه است و تا 28 صفحه در دقیقه در حالت دورو با وضوح 600 x 600 dpi و بزرگنمایی 25 تا 400 درصد چاپ می کند.

سایر مشخصات چاپگر HP LaserJet Enterprise M525dn

کارتریج تونر مشکی این پرینتر HP مدل 55A می باشد که دارای عملکرد چاپ 6000 صفحه می باشد. صفحه نمایش این چاپگر چند کاره 8 اینچی است. همچنین با افزودن میانبرهای صفحه کلید بر روی صفحه، کار با چاپگر بسیار آسان تر خواهد شد.

حداقل 1600 برگ کاغذ در مخزن بزرگ این چاپگر جای می گیرد، بنابراین می توانید به راحتی هر زمان که بخواهید حجم زیادی از کارهای چاپی را ارسال کنید. قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار در این چاپگر 3 کاره تعبیه شده است که به میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی می کند.

پورت (Ethernet) برای اتصال به شبکه، پورت (USB 2.0) برای اتصال به کامپیوتر، امکان ارسال فایل های اسکن شده به حافظه فلش خارجی از طریق ایمیل یا پورت (USB Flash) و ویژگی های نرم افزار نرم افزارهای گوشی هوشمند (Apple AirPrint) و (HP e-Print) ) از دیگر مزایای چاپگر HP M525dn استفاده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet Enterprise M525dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet Enterprise M525dn"، کلیک کنید.