پیش بینی هوای اصفهان در هفته آینده

در یک هفته اخیر بر اثر شدت گرما ۷۴ مورد حادثه گزارش شد از جمله ترکیدگی و نشت آب، قطع برق، آتش‌سوزی در تابلوها، ترانسفورماتور‌ها وشبکه‌های برق که عوامل شرکت‌های توزیع آب و فاضلاب و برق نسبت به بازسازی و اصلاح آن اقدام کردند.

پیش بینی هوای اصفهان در هفته آینده

آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه‌فروش از کاهش تدریجی دما از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان دما در هفته آینده بین ۲ تا ۳ درجه نسبت به وضعیت نرمال افزایش خواهد یافت این در حالی است که در هفته گذشته دما بین ۴ تا ۵ درجه نسبت به وضعیت نرمال گزارش شد.

وی افزود: در همین راستا فعالیت ادارات در روز‌های سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته گذشته محدود شد و بر همین اساس توانستیم ۲۳۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ماندگاری توده هوای گرم در جو استان از روز دوشنبه هفته گذشته تاکنون ۶۷ نفر به دلیل عوارض گرمازدگی و آفتاب‌سوختگی به مراکز درمانی و فوریتی مراجعه و خدمات امدادی، درمانی و اورژانسی دریافت کردند. علاوه بر این ۱۸ خوردو در جاده‌های شهری و روستایی استان به دلیل افزایش دما دچار نقص فنی، جوش آورردن و ترکیدگی لاستیک شده بودند که عوامل امدادی به آن‌ها خدمت‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: در یک هفته اخیر بر اثر شدت گرما ۷۴ مورد حادثه گزارش شد از جمله ترکیدگی و نشت آب، قطع برق، آتش‌سوزی در تابلوها، ترانسفورماتور‌ها وشبکه‌های برق که عوامل شرکت‌های توزیع آب و فاضلاب و برق نسبت به بازسازی و اصلاح آن اقدام کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی هوای اصفهان در هفته آینده" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی هوای اصفهان در هفته آینده"، کلیک کنید.