بررسی کامپیوتر همه کاره 23 اینچی Dell OptiPlex 9030 نسل چهارم i5

توضیحات

کامپیوتر 23 اینچی Dell OptiPlex 9030 نسل چهارم i5 All-in-One

تناسب صحیح عملکردهای مناسب

کامپیوتر 23 اینچی Dell OptiPlex 9030 نسل چهارم i5 All-in-One این ویژگی‌های عملکردی را برای افزایش بهره‌وری سازمان شما ارائه می‌دهد، مجهز به نسل چهارم پردازنده Intel® Core™ i5 و Intel® HD Graphics 4600، وظایف سنگین را بدون زحمت انجام می‌دهد. ترکیبی خیره کننده از ظاهر و عملکرد، این کامپیوتر همه کاره آن را به گزینه ای عالی برای کارمندان اداری، مدیران ارشد شرکت، اتاق های کنفرانس و غیره تبدیل می کند.
صفحه نمایش همه کاره چشمگیر: لذت کار با دستگاه همه کاره مجهز به صفحه نمایش 23 اینچی باکیفیت با ویژگی شیشه ای لبه به لبه دوچندان می شود. یک مانیتور دوگانه برای انجام چند کار آسان اضافه کنید و انعطاف پذیری فضای کاری خود را با نصب VESA داخلی افزایش دهید.

ویژگی های عمومی: کامپیوتر All-in-One 23 اینچی Dell OptiPlex 9030. دارای گواهی Microsoft® Lync® برای ارتباط واضح و قابل اعتماد در سراسر شبکه شما. با شش پورت پرسرعت USB 3.0 اطلاعات را به سرعت انتقال دهید. اتصال آسان به نمایشگرهای خارجی از طریق اتصالات DisplayPort 1.2a یا HDMI.

بهره وری فناوری اطلاعات در یک بسته بندی زیبا

تناسب جذاب: Dell OptiPlex 9030 این یکی از نازک ترین AiO در بازار امروز است و طراحی شیک و کارآمدی را ارائه می دهد که برای محیط های کاری عالی است. نصب یک کامپیوتر همه کاره OptiPlex 9030 بسیار آسان است، فقط پس از اتصال پایه به برق وصل کنید.
پایه قابل تنظیم ارتفاع کامپیوتر All-in-One 23 اینچی Dell OptiPlex 9030. این ارگونومیک است و بدون زواید می تواند چرخانده شود تا با نیازهای کاری شما سازگار شود و به شما کمک کند تا همانطور که نیاز دارید کار کنید.
بهره وری فناوری اطلاعات: این AiO خدمات بدون ابزار و سیم کشی آسان را ارائه می دهد و برای صرفه جویی در وقت و هزینه بخش فناوری اطلاعات با ساده کردن این رایانه یکپارچه برای سرویس و نگهداری طراحی شده است.

امنیت جامع

از مهمترین دارایی خود محافظت کنید: این رایانه یکپارچه دارای بهترین راه حل های رمزگذاری و امنیتی در کلاس است که از داده های شما از دسکتاپ گرفته تا رسانه های خارجی و ابر محافظت می کند. با Dell Data Protection، رمزگذاری داده‌ها را بین دستگاه‌ها بدون ایجاد اختلال در کاربران نهایی یا فرآیندهای IT موجود مدیریت کنید. امنیت را با گزینه های پیشرفته احراز هویت و حفاظت از بدافزارهای پیشرو افزایش دهید.

Secure System Tools: با Dell Data Protection دسترسی به سیستم ها و اطلاعات را کنترل کنید و ابزارهای امنیتی ورود به سیستم و احراز هویت را مدیریت کنید. ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) یک لایه اضافی از حفاظت از داده ها و ذخیره سازی اطلاعات قابل اعتماد ایمن را فراهم می کند.

از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنید: سیستم خود را با پشتیبانی از شکاف قفل و قفل درپوش‌های پورت از نظر فیزیکی ایمن کنید. سوئیچ تشخیص نفوذ شاسی به شما در مورد هرگونه دسترسی غیرمجاز به اجزای داخلی سیستم های OptiPlex شما هشدار می دهد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کامپیوتر همه کاره 23 اینچی Dell OptiPlex 9030 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کامپیوتر همه کاره 23 اینچی Dell OptiPlex 9030 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.