بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro 400 M425dn

نقد و بررسی

چاپگر HP LaserJet Pro 400 M425dn پرینتری با تکنولوژی پرینت لیزری قدرتمند شرکت بزرگ و خوشنام HP می باشد که این قابلیت را دارد که چهار عملیات اسکن، کپی، فکس و پرینت را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

با استفاده از گزینه ePrint اسناد را از هر کجای دنیا و با استفاده از هر دستگاهی که اینترنت دارد و می تواند ایمیل ارسال کند (از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و …) برای چاپگر خود ارسال کنید.

مشخصات عمومی

وزن این پرینتر لیزری چند کاره 15 کیلوگرم و ابعاد آن 439×382×423 میلی متر است. سایز چاپ این دستگاه A4 می باشد.

مشخصات کاغذ

سینی اصلی این چاپگر دارای ظرفیت 250 برگ در سینی اصلی می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود از انواع کاغذهای معمولی در حداکثر سایزهای کاغذ معمولی A4, A5, A6, B4, B5, کاغذ عکسی, گلاسه استفاده کنید. کاغذ، کاغذ از شفافیت ها و برچسب های بازیافتی به عنوان کاغذ ورودی برای این چاپگر استفاده کنید.
همچنین چاپگر استاندارد HP M425dn از ویژگی تغذیه خودکار ADF استفاده می کند که ظرفیت 50 برگ را دارد.

مشخصات چاپ

حافظه این چاپگر 256 مگابایت است و 35 صفحه در دقیقه را به صورت تک رنگ با وضوح 1200×1200 dpi و به صورت خودکار در دو طرف چاپ می کند. همچنین ظرفیت ماهانه آن معادل 50000 برگ در ماه می باشد.
این دستگاه قابلیت چاپ سی دی را ندارد و زمان خروج از صفحه اول بعد از دستور پرینت 8.5 ثانیه است.

مشخصات اسکنر HP M425dn استفاده شده

همانطور که می دانید این چاپگر دارای اسکنر نیز می باشد که نوع آن Flatbed ADF می باشد و وضوح اپتیکال آن 1200*1200 dpi می باشد. همچنین تعداد اسکن خودکار این دستگاه 50 برگ می باشد.

مشخصات کپی

سرعت کپی این چاپگر 35 صفحه در دقیقه و وضوح کپی 600 x 600 dpi می باشد. قابلیت بزرگنمایی این چاپگر چندکاره 400 درصد و حداکثر تعداد کپی در دقیقه 99 صفحه می باشد. این دستگاه کپی می باشد.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP M425dn

این پرینتر قدرتمند چهار کاره دارای سرعت فکس 33.6 کیلوبیت بر ثانیه است که نیاز به خرید دستگاه فکس به صورت جداگانه و متحمل شدن هزینه های بیشتری را ندارد. کارتریج و مواد مصرفی پرینتر M425dn HP 80A و کارکرد آن 2700 برگ می باشد.

همچنین این چاپگر دارای صفحه نمایش LCD لمسی و پورت های USB2 و Ethernet برای اتصال به کامپیوتر می باشد که به شما امکان اتصال به هر دستگاهی را می دهد و می توانید به راحتی از آن در LAN اداری خود استفاده کنید.
چاپگر دست دوم HP M425dn با AirPrint و EPrint نیز سازگار است که از طریق آن می توانید اسناد مورد نظر خود را از طریق اینترنت چاپ کنید.
لازم به ذکر است که چاپگر استاندارد HP M425dn از کارتخوان، چاپ مستقیم (picbridge)، بلوتوث و وای فای پشتیبانی نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro 400 M425dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro 400 M425dn"، کلیک کنید.