بررسی کیبورد مکانیکی مخصوص بازی لاجیتک مدل G513

نقد و بررسی

صفحه کلید مکانیکی بازی Logitech G513

صفحه کلید بازی مکانیکی لاجیتک G513 یکی از سری کیبوردهای لاجیتک است که برای بازی های کامپیوتری استفاده می شود. کیبوردهای بازی یکی از مهم ترین ابزارهای بازی برای گیمرها هستند، یکی از ویژگی های قابل توجه در طراحی کیبورد گیمینگ لاجیتک G513، نورپردازی با راندمان بالای RGB و ایجاد طیف رنگ های کامل و قابل تنظیم در هر کلید و افکت های نوری در از نظر بازی، هیجان بازی رایانه شخصی را نسبت به همتایان خود چند برابر می کند، این است که دارای عملکرد لمسی Romer-G است که سرعت اتصال و ارتباط این کیبورد را تا 25 برابر افزایش می دهد. و باعث شد تا دستورات و کلیدهای خود را با سرعت بالا اعمال کنید و بدون معطلی صفحه کلید بازی Logitech G513 از فلز و آلومینیوم ساخته شده است. در شب با نور RGBش بسیار زیباست، زیبایی آن برای گیمرها راحتی دو چندان می کند.
یکی دیگر از ویژگی هایی که این کیبورد از سری محصولات لاجیتک در نظر گرفته می شود و باعث افزایش قیمت کیبورد گیمینگ G513 می شود، کیبورد گیمینگ با عملکرد Anti Ghosting است که باعث می شود برخلاف بسیاری از کیبوردها هنگام دریافت چند کلید خطا بدهد. در عین حال این صفحه کلید می تواند چندین دستور را به طور همزمان دریافت و اعمال کند. برای دریافت کیبورد بازی J Logitech می توانید به سایت یاس مراجعه کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و کیبورد بازی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد مکانیکی مخصوص بازی لاجیتک مدل G513" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد مکانیکی مخصوص بازی لاجیتک مدل G513"، کلیک کنید.