بررسی ماوس ای فورتک مدل A4Tech OP-620DS

نقد و بررسی

ماوس E Fortek OP-620DS

ویژگی ها، قیمت و خرید موس E-Fortek OP-620DS Silent Clicks (شماره مدل: OP-620DS)
این کار شما را روی کار در حال انجام متمرکز نگه می دارد و نگرانی از مزاحمت دیگران را از بین می برد.

عمر دکمه 5 میلیون کلیک

با کیفیت عالی، بیش از 5 میلیون کلیک تضمین شده است.

1000 DPI

تضمین ردیابی صاف و دقیق در همه جا، حتی روی منسوجات مودار. پد ماوس خود را دور بیندازید!

با دوبار کلیک کردن خداحافظی کنید

تنها با یک کلیک روی دکمه 2X به راحتی فایل ها و برنامه ها را باز کنید. بدون راننده، در زمان صرفه جویی کنید و کارایی را بهبود بخشید.

چرخ ضد گرد و غبار

طراحی ضد گرد و غبار، عمر چرخ را افزایش می دهد.

چرخ 4 طرفه

اسکرول هوشمند افقی و عمودی

مشخصات ماوس E-Fortek OP-620DS

شرکت آیفورتک در سال 1987 در تایوان تاسیس شد، عمده فعالیت این برند مربوط به لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس، کیبورد، هدست، دوربین وب و … می باشد. برند ای فورتک را می توان به عنوان یک برند بسیار با کیفیت در تولید لوازم جانبی کامپیوتر با قیمتی منصفانه شناخت. امروز می خواهیم یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت یعنی موس OP-620 و ویژگی های این محصول را به شما معرفی کنیم. Mouse OP-620 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که برای کارهای روزمره مناسب است. این ماوس در دو مدل OP-620D و OP-620DS موجود می باشد که در اینجا جدیدترین مدل این محصول OP- ما 620DS پرداخت می کنیم.

ابعاد مدل OP-620DS 119*63*36 میلی متر با وزن 91 گرم است که در دست بسیار ارگونومیک و راحت است. در حین کار با آن حس خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد. طول کابل این ماوس تقریبا 1000DPI است و تفاوت اصلی این مدل OP-620DS با OP-620D بی صدا بودن دکمه هاست که صدای دکمه های اضافی و بی صدا را حذف می کند.

و همچنین دکمه دوبار کلیک آسان خواهد بود.
نکته مهم: متاسفانه محصولات تقلبی و غیر اصلی این برند در بازار ایران زیاد است. لطفا در هنگام خرید محصول از اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید. این محصولات توسط شرکت Nutrnik که نماینده اصلی و ضامن برند E-Fortek در بازار ایران می باشد، تولید می شود. اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده نمایید.

امکانات، قیمت و خرید موس E-Fortek OP-620DS همراه با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس ای فورتک مدل A4Tech OP-620DS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس ای فورتک مدل A4Tech OP-620DS"، کلیک کنید.