بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech V8M

نقد و بررسی

ماوس گیمینگ Bloody E Fortek V8M

مشخصات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Bloody E Fortek V8M، سریعترین پاسخگویی در بین ماوس های گیمینگ که در بین تمامی ماوس های گیمینگ، در صورت استفاده از این ماوس، میانگین زمان پاسخگویی 1.8 میلی ثانیه دارد و بهتر است بگوییم که در دستان خونین فورتک، 1 میلی ثانیه است. سلسله.

تکنولوژی انحصاری

سیستم پیشرفته 3 هسته ای ماوس V8M شامل 3 سطح متوسط، بالا و فوق العاده است که سطح میانی (هسته اول) برای بازی های سبک Role Player، هسته دوم برای بازی های FPS و هسته سوم برای بازی های بیشتر مناسب است. بازی های حساس در همان دسته FPS

قابلیت جلوگیری از لرزش دست هنگام عکسبرداری

موس Bloody E Fortek V8M این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می دهد که در بازی های اکشن با 3 حالت تیراندازی با دکمه سمت چپ ماوس و قابلیت برنامه ریزی عملکرد تیراندازی برای بازی به راحتی به هدف ضربه بزند.

قابلیت Programmable Weapon Control: در حالت سوم اصلی، این قابلیت برای گیمرهای حرفه ای تنظیم شده است که می توانند قبل و بعد از بازی به راحتی سلاح های خود را کنترل کنند.
160 کیلوبایت حافظه دارد که به کاربر اجازه می دهد تا 4000 خط فرمان را در حافظه ذخیره کند.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Bloody E Fortek V8M با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech V8M" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech V8M"، کلیک کنید.