بررسی ماوس بی سیم ای فورتک مدل A4Tech FG-10S

نقد و بررسی

ماوس بی سیم Fortek FG-10S

مشخصات، خرید و قیمت ماوس بی سیم Fortech FG-10S با مزیت اتصال بی سیم با برد موثر موفق 10 تا 15 متر، علاوه بر رفع مشکل محدودیت کابل، این محصول را برای استفاده در مسافت های طولانی تر مطلوب می کند. بر روی این ماوس 4 کلید وجود دارد که توانایی و قابلیت تمجید از 8 حرکت انتخابی را دارد.

موس بی سیم A4tech Fstyler-FG10S دارای طراحی ارگونومیک است که آن را برای استفاده طولانی مدت ایده آل می کند. نوع سنسور در نظر گرفته شده برای این موس E-Fortech اپتیکال بوده و دارای دقت 1000، 1600، 2000 DPI می باشد که جابجایی آن را آسان و سریع می کند.

ماوس بی سیم Fstyler-FG10S Fortech از یک باتری قلمی تغذیه می کند که به مدت 1 سال کار می کند. در مجموع خرید ماوس بی سیم Fstyler-FG10S انتخاب مناسبی برای کارهای روزانه است که با بهره مندی از سنسور نوری با غلظت بالا، حرکت آسان و سریع و بدون هیچ گونه تداخلی را برای کاربر فراهم می کند.

سری محصولات اف استایل افورتک با طراحی ساده و موثر خود توانسته است در نگاه اول با استایل خود نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این سری از محصولات با رنگ های مد روز و خارق العاده وارد بازار لوازم جانبی کامپیوتر شدند. ارگونومی پیشرفته و در عین حال ساده یکی از نقاط قوت این سری محصولات E-Fortech است.

امکانات، قیمت و خرید موس E-Fortek FG-10S با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم ای فورتک مدل A4Tech FG-10S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم ای فورتک مدل A4Tech FG-10S"، کلیک کنید.