ادعا های متناقض درباره لغو بازی دوستانه تراکتور: از نیاوردن پیراهن تا چمن بی‌کیفیت!

ادعا های متناقض درباره لغو بازی دوستانه تراکتور: از نیاوردن پیراهن تا چمن بی‌کیفیت!

زندگانی/آذربایجان شرقی ۲ باشگاه تراکتور و آدانا دمیر اسپور دلایل متناقضی درباره لغو بازی دوستانه‌شان مطرح کرده‌اند.

به گزارش زندگانی، تراکتور اردوی پیش فصل خود را از شنبه هفته جاری در آنکارا آغاز کرده است. طبق برنامه قرار بود تی‌تی‌ها ظهر امروز (سه‌شنبه) در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این اردو به مصاف آدانا دمیر اسپور بروند؛ اما این بازی دوستانه به دللایل عجیب‌وغریبی لغو شد.

رسانه رسمی باشگاه تراکتور در این رابطه نوشت:

«طبق برنامه‌ قبلی مقرر بود که شاگردان دراگان اسکوچیچ از ساعت ۱۲ (به وقت ایران) در اولین دیدار تدارکاتی اردوی پیش فصل ترکیه، به مصاف تیم آدانا دمیر اسپور بروند که این بازی به دلیل مساعد نبودن وضعیت چمن تیم میزبان و اصرار حریف بر پوشیدن پیراهن همرنگ پیراهن تراکتور لغو شد. 

بر اساس هماهنگی به عمل آمده، قرار بر این بود تا تراکتور با کیت دوم خود (یاسی) و حریف نیز با لباسی با رنگ متفاوت‌تر بازی کند که متأسفانه حریف اصرار بر پوشیدن پیراهن همرنگ با تراکتور داشت. همچنین تیم داوری و رقیب لباس جایگزین تراکتور که همراه تیم بود را هم نپذیرفت و به همین دلیل این بازی برگزار نشد».

اما باشگاه ترکیه‌ای نظر متفاوتی نسبت به تراکتوری‌ها دارد. باشگاه آدانا دمیر اسپور رعایت نشدن قوانین از سوی تراکتور را دلیل اصلی لغو این دیدار دوستانه قلمداد کرده است.

در اطلاعیه باشگاه آدانا دمیر اسپور آمده است:

«از آنجایی که بازی دوستانه‌ای که قرار بود با نماینده ایران یعنی تراکتور برگزار شود به دلیل رعایت نکردن قوانین بازی از سوی حریف (تأخیر در زمان مسابقه و عدم آوردن پیراهن طبق قوانین) لغو شد. یک بازی دوستانه درون تیمی توسط آدانا دمیر اسپور برگزار شد که با ۲ گل یوسف براسی به اتمام رسید».

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعا های متناقض درباره لغو بازی دوستانه تراکتور: از نیاوردن پیراهن تا چمن بی‌کیفیت!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعا های متناقض درباره لغو بازی دوستانه تراکتور: از نیاوردن پیراهن تا چمن بی‌کیفیت!"، کلیک کنید.