بررسی پرینتر چهارکاره رنگی لیزری اچ پی HP Color LaserJet Pro MFP M476dnw

نقد و بررسی

چاپگر استاندارد HP 476dnw یک چاپگر چندکاره و لیزری است که توسط شرکت محبوب و محبوب اچ پی ساخته شده است. این دستگاه چهار کاره علاوه بر چاپ، قابلیت اسکن، کپی و فکس را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

سرعت و قدرت این چاپگر عالی است و آن را به گزینه ای مناسب برای کارهای با حجم بالا تبدیل می کند. با بررسی تخصصی و دقیق استوک پرینتر از این چاپگر قدرتمند همراه باشید.

مشخصات کلی چاپگر

ابعاد این چاپگر 420*484*499 میلی متر و وزن آن 29 کیلوگرم است. همانطور که در بالا اشاره شد تکنولوژی این دستگاه لیزری بوده و سایز چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر hp 476dnw دست دوم

سایز چاپ این دستگاه A4، A5، A6 و B5 می باشد و نوع کاغذ قابل استفاده برای این دستگاه کاغذ (ساده، لیزرجت)، پاکت، ترانسپرنت، لیبل و کارت پستال می باشد. در ضمن ظرفیت سینی ورودی دستگاه 250 برگ کاغذ می باشد.

مشخصات چاپ چاپگر

این دستگاه می تواند با سرعت 20 صفحه در دقیقه و با وضوح 600 x 600 DPI چاپ کند. همچنین این دستگاه مجهز به قابلیت تغذیه خودکار است که ظرفیت 50 برگ کاغذ را دارد.

ظرفیت کار ماهانه این دستگاه 40000 برگ در ماه می باشد. حافظه این دستگاه 192 مگابایت و پردازنده آن 800 مگاهرتز است.
لازم به ذکر است که این مدل چاپگر امکان چاپ دو طرفه را دارد و به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند. مدت زمان خروج از اولین برگه چاپ شده توسط این چاپگر 16.5 ثانیه است.

مشخصات دستگاه کپی HP 476dnw

سرعت کپی این چاپگر چندکاره کانن 21 صفحه در دقیقه و وضوح آن 600*600 dpi می باشد. همچنین امکان افزایش این چاپگر لیزری از 25 به 400 درصد و حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) 99 برگ در نظر گرفته شده است.

مشخصات اسکن چاپگر

نوع اسکنر این دستگاه ADF و مسطح و وضوح اپتیکال آن 1200 DPI می باشد. همچنین کیفیت یا عمق اسکن رنگی آن 24 بیت و اندازه اسکن آن 216×356 میلی متر است.

مشخصات پرینتر فکس

این دستگاه مجهز به دستگاه فکسی است که سرعت فکس آن برابر با یک صفحه در هر 3 ثانیه (33.6 کیلوبیت بر ثانیه) است.

سایر مشخصات پرینتر دست دوم hp 476dnw

این چاپگر رنگی استاندارد مجهز به پورت های USB 2.0 و اترنت است، بنابراین می توانید به راحتی آن را با رایانه های دیگر در شبکه خانگی یا اداری خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این دستگاه مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچی است و در نهایت چاپگر دست دوم hp 476dnw دارای قابلیت اتصال بی سیم Wi-Fi است که یکی از نقاط قوت این چاپگر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر چهارکاره رنگی لیزری اچ پی HP Color LaserJet Pro MFP M476dnw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر چهارکاره رنگی لیزری اچ پی HP Color LaserJet Pro MFP M476dnw"، کلیک کنید.