بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-92

نقد و بررسی

صفحه کلید E-Fortek KR-92

کلیدهای میانبر FN

مشخصات، قیمت و خرید صفحه کلید E-fortech KR-92 دسترسی آسان به 12 عملکرد چند رسانه ای و اینترنت.

کلاهک مناسب کلید

فشار دادن کلید روی انگشتان خود را آسان تر کنید. ارائه ساعت‌ها راحتی در تایپ کردن.

ارتفاع صفحه کلید قابل تنظیم

شیب قابل تنظیم اجازه می دهد تا یک تجربه واقعاً شخصی را تجربه کنید.

طراحی سوراخ های زهکشی

سوراخ های زهکشی برای جلوگیری از ریختن مایع از صفحه کلید طراحی شده اند.

کلید Enter بزرگ

کلید بزرگ L شکل Enter برای راحتی.

این مدل کیبورد ساخت شرکت A4TECH می باشد که از استانداردهای این شرکت بهره می برد. نوع اتصال این کیبورد سیمی بوده و از طریق درگاه USB به دستگاه متصل می شود. این کیبورد از انواع سیستم عامل ها پشتیبانی می کند و برای اتصال به کامپیوتر نیازی به نرم افزار ندارد. پایه یا جک تعبیه شده در زیر این کیبورد به کاربر این امکان را می دهد که ارتفاع صفحه کلید را به دلخواه و مناسب برای قرارگیری دست تغییر دهد.
طول کابل آن 150 سانتی متر و وزن آن 564 گرم است. صفحه کلید A4TECH KB-21 دارای ابعاد 456 × 150 × 28 میلی متر است. همچنین تعداد کلیدهای این کیبورد 104 عدد می باشد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد E-Fortek KR-92 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-92" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-92"، کلیک کنید.