بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-83 USB

نقد و بررسی

صفحه کلید E-Fortek KR-83 USB

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد USB A4Tech KR-83 از شرکت تایوانی A4Tech می باشد که فعالیت خود را در سال 1987 آغاز کرده است، تولید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر یکی از بازارهای هدف آن و … از جمله آنها سیمی و کیبوردهای بی سیم در سبک های مختلف و همچنین کیبورد گیمینگ این برند که در بین علاقمندان و علاقه مندان با نام Bloody شناخته می شود و طرفداران خود را دارد.

هنگام خرید این نوع کالا معمولاً تعدادی از فاکتورهای اصلی کالا وجود دارد که در این سبک در ابتدای یک محصول مطلوب و مقرون به صرفه در جهت استفاده بهتر به وضوح قابل مشاهده است، با این تفاوت که به مچ دست آسیب می رساند. و انگشتان، که بیشتر سرگرم کننده هستند و نکته بعدی این است که شاید حرکت در این سبک به دلیل سیمی بودن سخت باشد، اما سرعت کار را کاهش نمی دهد، به خصوص اگر گیمر باشید و سرعت برای شما مهم است. این یک نوع پورت USB است که قابلیت اتصال آسان به هر نوع لپ تاپ و کامپیوتر را فراهم می کند. کابل 1.5 متری آن نیز تلاش بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

خرید کیبورد بی سیم فورتک مدل KR-83

در مرحله بعد لازم به ذکر است که پد آن نرمال و ظریف است و دکمه ها به گونه ای بالشتک شده اند که می توانید با انگشت خود تایپ کنید، زیرا به دلیل گرد بودن لبه های کلیدها حرکت نرم تری خواهید داشت و عملکرد سریع تری خواهید داشت. وزن این کالا 500 گرم است که نسبت به مدل دیگر این شرکت یعنی 85USB سبکتر است.

در مورد دیگر مزیت آن باید به این نکته اشاره کرد که حروف روی صفحه کلید به صورت لیزری حکاکی شده اند تا به راحتی آسیب نبینند، این یک مزیت بزرگ در استفاده طولانی مدت محسوب می شود. صدای کمیاب دکمه ها، انعطاف پذیری آنها برای استفاده رایگان، قیمت ارزان و مقرون به صرفه به همراه زمان بندی هایی که به اختصار به آنها اشاره شد، نکاتی هستند که اگر قصد خرید کیبورد ارزان قیمت را دارید، شما را به سمت این سبک سوق می دهد. صفحه کلید A4Tech برای راهنمایی.

صفحه کلید یا صفحه کلید انگلیسی، دستگاهی شبیه ماشین تحریر است که از آرایش دکمه ها برای عمل به عنوان یک اهرم مکانیکی یا کلید الکترونیکی استفاده می کند. پس از ناپدید شدن کارت پانچ و نوار کاغذی، عملکرد صفحه کلید مانند تله تایپ به ورودی اولیه برای تعامل با رایانه تبدیل شد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد USB E-Fortek KR-83 با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-83 USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-83 USB"، کلیک کنید.