بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KL-7MUU

نقد و بررسی

صفحه کلید E-Fortek KL-7MUU

بندر داخلی

دارای پورت استریو 3.5 میلی متری و USB 2.0 داخلی است.

کلیدهای فوری تک لمسی

دسترسی سریع به توابع مفید

ساختار کلاهک بسیار باریک

ساختار بسیار باریک کلاهک کلید تایپ لمسی بی صدا را ارائه می دهد.

کلیدهای حکاکی شده با لیزر

اطمینان حاصل کنید که هرگز یک هویت کلیدی را از دست نمی دهید.

کیبورد سیمی KL-7MUU E-Fortek یکی از پرفروش ترین کیبوردهای ای فورتک می باشد که کاملا برای مصارف اداری و خانگی مناسب بوده و مطابق با استانداردهای فنی مشخصات جهانی از جدول مشخصات ساخته شده است. آن را با سبک های دیگر در این برگه مقایسه کنید.
این کیبورد کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. استفاده از کیبورد سبک فورتک KL-7MUU هنگام کار با آن بسیار راحت است. صفحه کلید سبک E-Fortek KL-7MU یک صفحه کلید بی سیم است که از طریق کابل USB به رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل می شود.
این صفحه کلید مالتی مدیا دارای 104 کلید است. ابعاد این محصول 140*135*35 میلی‌متر و تعداد کلیدهای میانبر روی این کیبورد 17 عدد می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این کیبورد طراحی و کیفیت مطلوب و استاندارد آن است که در مقایسه با کیفیت و تجهیزات این کیبورد همچنان ارزان و در دسترس است. کیبورد که قیمت بالایی نسبت به خرید دارد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد KL-7MUU با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KL-7MUU" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KL-7MUU"، کلیک کنید.